Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meer dan helft Nederlanders gelooft in complotten, blijkt uit…
Corona wordt met opzet misbruikt voor macht, het World Economic Forum wil een Great Reset en alle media spelen onder een hoedje met de overheid; uit…www.blckbx.tv
Een volledige lijst met complotten die SBS6 aan de respondenten voorlegde is hier te lezen.
Van aliens tot World Economic Forum: dit zijn de populairste complottheorieën
www.hartvannederland.nl
Hier nog een complotComplotten doen het wel goed op dit forum. @Warrior of light en ik geloven daar niet zo in!
Ik denk dat ik het recht heb om te reageren op een verhaal over mezelf. De reguliere media zijn het daar blijkbaar niet mee eens. Hoe gretig ze ook ‘over mij’ praten, ze hebben hardnekkig geweigerd ‘met mij’ te praten. Maar is het niet een fundamenteel gebod van de mensheid dat iedereen het recht heeft om zijn kant van het verhaal te vertellen?
Mooi:Deze maar even hier, weerwoord van Mattias Desmet.
De poging om mij te verbranden op de brandstapel
De afgelopen weken is er in de Vlaamse media een offensief tegen mij gelanceerd. Ik ben ervan beschuldigd een leugenaar te zijn, een extreemrechtse extremist, een complottheoreticus…epochtimes.nl
Of deze stam een "praatstok" gebruikte weet ik niet, maar er waren stammen waar degene die aan het woord was de praatstok vast hield en dat anderen dan niet mochten interrumperen. Het vasthouden van een zichtbaar fysiek object werkt beter dan het maken van de afspraak dat je de spreker laat uitspreken tot het jouw beurt is.Mooi:
Missionarissen en andere westerlingen die in dialoog gingen met de indianen waren ook onder de indruk van hun welsprekendheid en vaardigheid in redeneren. Ze merkten op dat deze ‘wilden’ in de hele stam een mate van bekwaamheid verwierven waartegen de hoogopgeleide Europese elite verbleekte (zie p. 57). Inheemse redenaars zoals Huron-Wendat Chief Kondiaronk werden naar Europa uitgenodigd om aan tafel te gaan zitten met adel en geestelijkheid zodat zij konden genieten van hun buitengewone retoriek en redenering.
En deze dan ook;
Op dit moment leidt stigmatisering vooral tot karaktermoord.
De moed om te praten met mensen die er werkelijk anders over denken. Dat is een teken van een menselijke samenleving. Het is dat soort uitingen dat een bindende werking heeft en ervoor zorgt dat de samenleving ook echt een samenleving is. De moed om echt verbinding te maken door middel van spraak. Dat moeten we voor onszelf terugnemen.
Das geen complot maar waarheidBij wie begon het ook zo?
Complotkleuter Jelle (4): "Bijwerkingen broccoli nooit onderzocht"
"Als je zelf onderzoek gaat doen, ontdek je dat broccoli helemaal niet zo gezond is als de media je willen laten geloven", zegt de 4-jarige Jelle Barners.nieuwspaal.nl
NCTV waarschuwt voor complotextremisten
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) waarschuwt voor extremisten die met complottheorieën het vertrouwen in de democratische rechtsorde ondermijnen. Complottheorieën kunnen ook leiden tot opruiing, bedreigingen, intimiderende huisbezoeken en zelfs geweld.
De waarheid wordt als complot weggezet en de leugens worden braaf verspreid door de corrupte MSM en politici. We are watching a movie.Complotextremisten
NCTV waarschuwt voor complotextremisten
Wantrouwen, woede en onrechtvaardigheidsgevoel leiden tot extremistische uitingen tegen de overheid, politiek, media, wetenschap en de rechtsorde.nos.nl
Die foto bij dat artikel ook!
Mike
Goed om te weten, mocht ik je tegenkomenZo’n hoofd krijg je door Ivermectine gebruik.
Amsterdam - Nederlanders moeten zich veel meer verzetten tegen mensen die flirten met complottheorieën waarin Joden worden zwartgemaakt. Dat zegt CDA-leider en minister Wopke Hoekstra (Buitenlandse Zaken). „Zoek die kennissen, vrienden, familie op, confronteer, schud wakker”, zegt hij bij de nationale herdenking van de Kristallnacht.