henkie
Well-known member
Ik ben er zelf geweest in Auschwitz,Is info van het Rode Kruis betrouwbaar? Zijn ze in alle gedeeltes van de kampen geweest? Is hen een gekuiste versie voorgeschoteld?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben er zelf geweest in Auschwitz,Is info van het Rode Kruis betrouwbaar? Zijn ze in alle gedeeltes van de kampen geweest? Is hen een gekuiste versie voorgeschoteld?
Mike
Ben je in een vorige leven ? in Auschwitz geweest ?Ik ben er zelf geweest in Auschwitz,
Ik snap dat je met eigen ogen hebt kunnen zien dat het geen massavernietigingskamp was, maar de propaganda die ons wordt voorgeschoteld op het internet is dat het helemaal geen vernietigingskamp was. We weten dat joden aan gruwelpropaganda doen om zichzelf als slachtoffer neer te zetten, maar is het een pure leugen of opportunistische overdrijving? Indien het laatste, dan is er sprake van een kern van waarheid. Wat is dan de observatie waard van een onbetrouwbare organisatie als het Rode Kruis? Het 'bewijs' dat geleverd wordt dat er helemaal geen vernietigingskampen waren is dan helemaal niets waard.Ik ben er zelf geweest in Auschwitz,
Ik snap dat je met eigen ogen hebt kunnen zien dat het geen massavernietigingskamp was, maar de propaganda die ons wordt voorgeschoteld op het internet is dat het helemaal geen vernietigingskamp was. We weten dat joden aan gruwelpropaganda doen om zichzelf als slachtoffer neer te zetten, maar is het een pure leugen of opportunistische overdrijving? Indien het laatste, dan is er sprake van een kern van waarheid. Wat is dan de observatie waard van een onbetrouwbare organisatie als het Rode Kruis? Het 'bewijs' dat geleverd wordt dat er helemaal geen vernietigingskampen waren is dan helemaal niets waard.
Mike
Als wij spirituele wezens zijn , energie/ziel in een lichaam.. waar komt dan je denken vandaan. Met wie praat je in gedachten en wie geeft je de dromen. Ik weet het niet en vraag me af of je tijdens je onbewustzijn ontvankelijk bent voor kwaadaardige invloeden?Hebben wij meerdere levens? Zoja hoe bewijs je dat?
Ik droom zelden of nooit maar er zijn mensen met voorspellende dromen.
Zelf ooit zo vreselijk eng gedroomd over kinderen dat ik mijn oppas=adres heb opgezegd. Waar komen die dromen vandaan?
Soldaten hebben ook nachtmerries. Houden onze hersenen het verleden vast?
-