Complotdenkers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik ben er zelf geweest in Auschwitz,
Ik snap dat je met eigen ogen hebt kunnen zien dat het geen massavernietigingskamp was, maar de propaganda die ons wordt voorgeschoteld op het internet is dat het helemaal geen vernietigingskamp was. We weten dat joden aan gruwelpropaganda doen om zichzelf als slachtoffer neer te zetten, maar is het een pure leugen of opportunistische overdrijving? Indien het laatste, dan is er sprake van een kern van waarheid. Wat is dan de observatie waard van een onbetrouwbare organisatie als het Rode Kruis? Het 'bewijs' dat geleverd wordt dat er helemaal geen vernietigingskampen waren is dan helemaal niets waard.

Mike

Ik snap dat je met eigen ogen hebt kunnen zien dat het geen massavernietigingskamp was, maar de propaganda die ons wordt voorgeschoteld op het internet is dat het helemaal geen vernietigingskamp was. We weten dat joden aan gruwelpropaganda doen om zichzelf als slachtoffer neer te zetten, maar is het een pure leugen of opportunistische overdrijving? Indien het laatste, dan is er sprake van een kern van waarheid. Wat is dan de observatie waard van een onbetrouwbare organisatie als het Rode Kruis? Het 'bewijs' dat geleverd wordt dat er helemaal geen vernietigingskampen waren is dan helemaal niets waard.

Mike

Kan nooit zo grootschalig zijn geweest als men beweerde

• Leuk
Waarderingen: Surv
Dat is ook mijn punt. Maar sommige stemmen op het internet beweren dat het helemaal geen vernietigngskampen waren en zelfs een soort vakantiekampen. Nu het klimaat voor anti-Israel denken zo gunstg is geworden zien bepaalde lieden kans om ons te bestoken met neonazi propaganda en daar waarschuw ik voor.

Mike

• Leuk
Hoe zit het dan met al die verhalen an mensen die hun familieleden zijn kwijtgeraakt en dat die mensen nog steeds gefrustreerd zijn.
Hier woont een Joodse mevrouw die als kind in die kampen heeft gezeten. Ze wilde vertellen wat ze allemaal heeft meegemaakt maar ik wilde het niet horen. omdat er zoveel gruwelijke filmpjes al zijn.
Inmiddels loopt ze bij een psychiater. om haar verleden te verwerken.

Het punt van Henk is dat dit er nooit 6 miljoen zijn geweest. Mijn punt is dat we idd niet moeten doen alsof er destijds geen mensen zijn verdwenen of gedood.

Mike

• Leuk
Hebben wij meerdere levens? Zoja hoe bewijs je dat?
Ik droom zelden of nooit maar er zijn mensen met voorspellende dromen.
Zelf ooit zo vreselijk eng gedroomd over kinderen dat ik mijn oppas=adres heb opgezegd. Waar komen die dromen vandaan?
Soldaten hebben ook nachtmerries. Houden onze hersenen het verleden vast?
-

Ooit ben ik expres naar een vorig leven teruggegaan. met een bekende expert. Weet niet meer wie.
In mijn vorige leven was mijn vader schoenmaker. Ik zag hem staan met een leren schort voor.
Mijn ex werkte bij een schoenmaker. Toeval?
En het leukste. Hij speelde op een klein accordeonnetje. toeval?
1x mijn vader - als het mijn vader was - na zijn dood voor het raam zien staan.
Hij zag eruit zoals die joden tegenwoordig lopen. met een zwarte jas en een hoge zwarte hoed. Dat was angstig.
Mijn moeder heb ik na haar dood nooit meer gezien.
Wel een vriendje van vroeger.

Opportunistisch. een woord dat ik niet goed begrijp ook al zoek ik het op.

oh toch wel begrepen.

opportunisme
Opportunisme verwijst naar het gedrag van een persoon die situaties en omstandigheden gebruikt om er persoonlijk voordeel uit te halen, vaak zonder rekening te houden met anderen. Een opportunist handelt voornamelijk uit eigenbelang en is bereid zijn of haar standpunten, overtuigingen of acties aan te passen om het meest gunstige resultaat te behal...

Hebben wij meerdere levens? Zoja hoe bewijs je dat?
Ik droom zelden of nooit maar er zijn mensen met voorspellende dromen.
Zelf ooit zo vreselijk eng gedroomd over kinderen dat ik mijn oppas=adres heb opgezegd. Waar komen die dromen vandaan?
Soldaten hebben ook nachtmerries. Houden onze hersenen het verleden vast?
-
Als wij spirituele wezens zijn , energie/ziel in een lichaam.. waar komt dan je denken vandaan. Met wie praat je in gedachten en wie geeft je de dromen. Ik weet het niet en vraag me af of je tijdens je onbewustzijn ontvankelijk bent voor kwaadaardige invloeden?

The Onion was reportedly on the verge of collapse when it was bought earlier this year by Jeff Lawson, a major Kamala donor and tech billionaire who hawks "AI solutions." This week, Lawson made headlines when he purchased Alex Jones' Infowars in a fire sale after Sandy Hook parents who obtained an eye-popping, seemingly unprecedented $1.5 billion judgment against Jones for the falsehoods he spread about them. To lead The Onion's parent company, which has subsumed Infowars, Lawson has appointed a CEO with no background in comedy or business. He is Ben Collins, a former "disinformation and extremism" reporter for NBC News, and one of the most recognizable faces of the Censorship Industrial Complex that sprouted up during the Trump era to hound alt-media figures like Jones. Collins has spent his short career pumping out a consistent stream of attacks on targets of the national security state and centrist political establishment, while spreading no shortage of misinformation along the way. Now, behind the brand of a once-edgy satire mag, Collins promises, "we're gonna go after like every facet of alternative media that is trying to get you addicted to stupid stuff." His top targets, he says, will be "podcasters and TikTok influencers who have some really curious ideas of the world." Though Collins doesn't explain which "stupid stuff" or "curious ideas" he finds so objectionable, his agenda is fairly clear, and deadly serious. And if you question it, you too are one of the conspiracists.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan