K
Kanibaal
Guest
Ik ga dit weekend met een stel vrienden naar mijn grote pop idool Nick Cave maar ik heb geen QR code. Help!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga dit weekend met een stel vrienden naar mijn grote pop idool Nick Cave maar ik heb geen QR code. Help!
Goed bezig hoor! Je spelt gele ster fout met je testen en QR code . Wat doe jij hier in hemelsnaam op dit forum???Goed ik zal me laten testen. De kaarten zijn al in huis. Nick Cave ga ik niet laten schieten maar ik baal wel enorm. Dit is de eerste en laatste keer.
TrollenWat doe jij hier in hemelsnaam op dit forum???
Pesies. Ben wel op tijd erbij vandaag hè @SailorTrollen
Niet eens trollen ze zoeken de bron van de valse qr codes en dachten hier wel iets te vangenTrollen
Dan zit je hier toch tikkie op de verkeerde plek. Gevangenis zou beter zijn maarja, je zou eens Nick Cave niet kunnen zien hè?! Dan stopt de wereld blijkbaar met draaien en je hersenen met werkenNiet eens trollen ze zoeken de bron van de valse qr codes en dachten hier wel iets te vangen
Zijn de druiven binnenPesies. Ben wel op tijd erbij vandaag hè @Sailor
Nope. Geen verschil na al T plukken en sap en jam maken. Ze groeien overalZijn de druiven binnen
Heb jij dat niet dan....Dan zit je hier toch tikkie op de verkeerde plek. Gevangenis zou beter zijn maarja, je zou eens Nick Cave niet kunnen zien hè?! Dan stopt de wereld blijkbaar met draaien en je hersenen met werken
Euhm...wacht...ff checken, onderbuik gevoel, hersenen aanzwengelen..........Nope.Heb jij dat niet dan....