Johnny
Well-known member
linkje werkt niet
Jezus ik ga wel naar ouder.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
linkje werkt niet
Jezus ik ga wel naar ouder.nl
Misschien een keer snoeien... Doen ze hier ieder jaar, maar daar doe ik niets aanNope. Geen verschil na al T plukken en sap en jam maken. Ze groeien overal
Kan je er niet bij zijn via de zoom?Ik ga dit weekend met een stel vrienden naar mijn grote pop idool Nick Cave maar ik heb geen QR code. Help!
Volgens mij een record 22 minuten en we hebben een trol op de kastEuhm...wacht...ff checken, onderbuik gevoel, hersenen aanzwengelen..........Nope.
Jemig jij hebt t wel heul goed voor elkaar daar! Snoeien snoeien? Mmmmm ja dat staat ook bovenaan t tienduizend to do lijstje. Maar das niet erg hoorMisschien een keer snoeien... Doen ze hier ieder jaar, maar daar doe ik niets aan
QR-grot, waar het licht niet schijnt.Cave betekent ook grot.
Nou goed voor elkaar ik heb me aangepast aan de omgeving hier, onderling ruilen helpen en dat houdt iedereen aan t eten, mijn kwaliteiten liggen niet in tuinieren en landbouw dus doe ik andere dingenJemig jij hebt t wel heul goed voor elkaar daar! Snoeien snoeien? Mmmmm ja dat staat ook bovenaan t tienduizend to do lijstje. Maar das niet erg hoor
jaaa Mike, daar heb je niet van terug he ?Cave betekent ook grot.