Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks,Beste forumleden en -lezers,
De registratie van mijn lezing in Midwoud op 17 augustus 2021 Is vanaf via onderstaande link te downloaden en beluisteren:
Ik geef deze lezing niet meer, dus je zult het met deze opname moeten doen. Gelukkig was ik die zondagmiddag flink op dreef! Vanaf nu doe ik uitsluitend nog lezingen met organisatoren die lak hebben aan de maatregelen. Deze lezingen zullen gaan over waarom we dit als mensheid moeten doormaken, wie [ZE] zijn die ons dit aandoen en wat ons nog te wachten staat zodat wij beter voorbereid kunnen zijn, vooral mentaal en spiritueel.
Mike
Beste forumleden en -lezers,
De registratie van mijn lezing in Midwoud op 17 augustus 2021 Is vanaf vandaag via onderstaande link te downloaden en beluisteren:
Ik geef deze lezing niet meer, dus je zult het met deze opname moeten doen. Gelukkig was ik die zondagmiddag flink op dreef! Vanaf nu doe ik uitsluitend nog lezingen met organisatoren die lak hebben aan de maatregelen. Deze lezingen zullen gaan over waarom we dit als mensheid moeten doormaken, wie [ZE] zijn die ons dit aandoen en wat ons nog te wachten staat zodat wij beter voorbereid kunnen zijn, vooral mentaal en spiritueel.
Mike
Nederlandse vrouwelijke politici
Bekijk bijlage 3981
Beste forumleden en -lezers,
De registratie van mijn lezing in Midwoud op 17 augustus 2021 Is vanaf vandaag via onderstaande link te downloaden en beluisteren:
Mike
Het enige verschil met 1920 en 2020 is dat de pest en cholera bacteriële infecties zijn, maar of die al geknutseld zijn laat ik in het midden onmogelijk is het niet misschien de bacteriën ontdekt als ziekte verwekker en verspreid maar.....En mss ook interessant als dit al niet eens eerder voorbij is gekomen....elke 100jaar knutsel virus .
Pest 1720, Cholera-uitbraak 1820, Spaanse griep 1920, Chinees Coronavirus 2020 - Frontnieuws
Om de honderd jaar lijkt er een grote pandemie te ontstaan, de pest van 1720, de uitbraak van cholera in 1820 en de Spaanse griep in 1920. De bovengenoemde pandemieën lijken hetzelfde patroon te volgen als de huidige virusepidemie in China. De geschiedenis heeft zich echt herhaald, is dit virus...www.frontnieuws.com
Ja precies, maar ik vertrouw niks meer...hahahaha. Question everything!Het enige verschil met 1920 en 2020 is dat de pest en cholera bacteriële infecties zijn, maar of die al geknutseld zijn laat ik in het midden onmogelijk is het niet misschien de bacteriën ontdekt als ziekte verwekker en verspreid maar.....
Nee, niet in Midwoud maar op 17 oktober wel in Zaandam, dat is voor jou wel goed te doen, denk ik.@fatsnotbad kom je weer in midwoud over een tijdje? Maw staat er wat in de planning?