Medusa
Well-known member
PANDA – Time to reopen society
PANDA, Pandemics - data and analysis, is een organisatie, begonnen als een praatgroep van vier vrienden, die zich uitspreekt tegen
nooit.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Valse profeten vermengen vaak info met disinfo.Was ook mijn eerste reactie. Video toch bekeken en ik vind hem zeer de moeite waard.
Alle feiten op een rij, geen speld tussen te krijgen.
Ik lees hier dat ook kuru een prionziekte is......Ik weet echter niets van prionen, ik ga er morgen meer over lezen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Prion Of weet iemand hier al meer van?
ik ben bang van wel, Medusa. Jaren geleden waarschuwde Dr. Leonard Horowitz al voor 'virussen', vaccins en programmeerbare prionkristallen in het brein, ongetwijfeld aan te sturen met 5G.Mag toch echt hopen dat dr. Gorter het bij het verkeerde eind heeft want dit ziet er allemaal niet zo lekker uit:
Prionziekten: Dodelijke hersenziekten door prionen
Prionziekten zijn een groep van verschillende aandoeningen waarbij de hersenen en het zenuwstelsel aangetast zijn door prionen. Prionen zijn kleine ei...mens-en-gezondheid.infonu.nl
Ik weet niet of ik dit moet vertrouwen, eetlijk gezegd.26 en 27 juni organiseert Sven Hulleman e.a. weer een teststraat in Baarn. Met 1 druppel bloed wordt er getest of je IgM of IgG antistoffen hebt tegen 'corona'. Uiteraard zegt dit heel weinig, aangezien juist de T-lymfocyten en het Complementsysteem van je immuunsysteem veel belangrijker zijn tegen indringers.
ECHTER, je krijgt een GEEL VACCINATIEBOEKJE met de officiële aantekening van getest te zijn. Altijd handig om voorbereid te zijn. De testmaatschappij-wet is namelijk al door de tweede kamer AANGENOMEN!
Via deze link kun je je inschrijven en direct de €50 betalen.
Maak een Corona COVID-19 test afspraak
Kies hier een datum en tijdslot om een Corona COVID-19 test afspraak te maken.www.sneltestpark.nl
Sven Hulleman was toch tegen de Corona hype? Waarom gaat hij er nu in mee? Uiteindelijk blijkt elke keer weer dag de mensen die zeggen tegen te zijn toch daarna meegaand zijn om de 1 of andere reden. Ik volgde toen wel pieter stuurman en had wel de indruk dat hij het goed zag. Maar ook hem heb ik al lang niet gevolgd dus weet niet hoe hij er nu in staat.Ik weet niet of ik dit moet vertrouwen, eetlijk gezegd.
Mike
Ik dacht dat dit meer bedoeld is voor mensen die door werkgever onder druk worden gezet of leerlingen die door scholen onder druk worden gezet maar misschien is dit wel mijn eigen interpretatie.Is dit bedoeld om dan gewoon deel te mogen nemen aan festivals etc? Net zoals de mensen die straks alles mogen als ze gevaccineerd zijn? Klinkt wel vaag dit.