Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet wat ik ervan moet denken: dit is een eindspel, alles of niets. Er komt geen kinetische oorlog. De derde wereldoorlog gaat om je vrijheid van bewustzijn, daar was het Satan al die tijd om te doen. Dit is een spirituele oorlog gebaseerd op vrije wil. Ik weet niet hoe goed jouw Duits is, maar dit filmpje zegt exact waar het [HEN] om te doen is:
Mike
Wat dacht je van: misschien dat hij zelf de afleiding is?Maar volgens Jensen is dit allemaal :afleiding' en gaat Biden Rusland de schuld geven. De beerput staat wijd open en hij zegt dat het niet stinkt .
Mike
Dan heeft ie het wel dik een jaar heel erg goed geacteerd zeg jeetjeDaar begint het idd op te lijken, ja. He will go down with the rest of them!
Mike
Ik weet wat ik ervan moet denken: dit is een eindspel, alles of niets. Er komt geen kinetische oorlog. De derde wereldoorlog gaat om je vrijheid van bewustzijn, daar was het Satan al die tijd om te doen. Dit is een spirituele oorlog gebaseerd op vrije wil. Ik weet niet hoe goed jouw Duits is, maar dit filmpje zegt exact waar het [HEN] om te doen is:
Mike