Coronavirus

Waar kunnen we Lambda mee associëren?

Opvallend:
According to PAHO, only one in 10 people in Latin America and the Caribbean have been fully vaccinated against Covid-19.

och raadt het RIVM aan om voorzorgsmaatregelen te nemen bij honden en katten uit een huishouden waar iemand corona heeft:

• Vermijd contact met je huisdier, knuffel niet en laat je niet likken.
  • Houd honden en katten zoveel mogelijk binnen tijdens je isolatie- of quarantaineperiode en/of die van je huisgenoten. (Als katten (voornamelijk) buiten leven, houd ze dan zoveel mogelijk buiten.)
  • Laat honden enkel kort en aangelijnd uit.
  • Laat een niet-zieke huisgenoot voor het huisdier zorgen, als dat mogelijk is.
  • Goede hygiëne is extra belangrijk.

🤮

🤮
Ze verzinnen nogal wat, nu was corona bij katten al niet nieuw, staat zelfs in het blauwe boekje vermeld.
Het is duidelijk mijn hond krijgt dat dus nooit, ik ga niet om met vaxinazis en ga zelf niet testen of spuiten al sinds het begin nergens last mee 🤣🤣🤣🤣

Ze verzinnen nogal wat, nu was corona bij katten al niet nieuw, staat zelfs in het blauwe boekje vermeld.
Het is duidelijk mijn hond krijgt dat dus nooit, ik ga niet om met vaxinazis en ga zelf niet testen of spuiten al sinds het begin nergens last mee 🤣🤣🤣🤣
dat is om ons allemaal volledig in de angst te houden en van al onze dingen waar we van houden afscheid te laten nemen.

dat is om ons allemaal volledig in de angst te houden en van al onze dingen waar we van houden afscheid te laten nemen.
Veel schapen verzieken de natuur met hun stikstof uitstoot, je roept variant en je ruikt ze op 100 meter afstand zo snel schijten ze hun broek vol, en dan de boeren de schuld geven🤣. Ik snap trouwens niet waarom variant x zoveel paniek geeft bij Volkswagen is dat gewoon een station wagen🤣

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan