Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, heb zelfs ooit hier toen ik geselecteerd werd voor de Costa Barbarians (rugby) die met Heineken als reclame speelden, dit osentatief afgeplakt in de kleedkamer. Ze keken mij aan, als : What the Fuck doet die nou.Get woke, go broke. Allemaal boycotten. Ik dronk die paardenpis toch al niet.
Mike
Pers: Voornamelijk puppets on a stringGeen enkele reden dus voor de A lijst. Zijn onze journalisten en de rest van de bevolking die dat allemaal gehoord hebben dan zo achterlijk? Of gaan ze het eindelijk anders aanpakken.
Dus niet testen en niet vaccineren.
Ik hoop dat deze foute beslissing eindelijk verandering brengt,
Die jongeren zijn anders ook allemaal naief. Ongelooflijk dat geklets als een kip zonder kop.
Het is al lang bekend dat dit vooraf gepland was, lockstep van Rockefeller, event 201 Gates en Johns Hopkins.We weten allemaal dat ze bij de overheid nou niet bekend staan om hun reactiesnelheid . Maar blijkbaar wisten ze vóór de eerste C besmetting al dat ze een app moesten bouwen?
Hoe is het mogelijk? 🦠 Glazen bol? 🔮
Jorg op zoek, 7 mei 2021 We weten allemaal dat ze bij de overheid nou niet bekend staan om hun reactiesnelheid 🐢. Maar blijkbaar wisten ze vóór de eerste C besmetting al dat ze een app 📱moesten bouwen? 🤯 https://www.instagram.com/p/COkQPLzj3rZ/www.bitchute.com