Coronavirus

Get woke, go broke. Allemaal boycotten. Ik dronk die paardenpis toch al niet.

Mike
Inderdaad, heb zelfs ooit hier toen ik geselecteerd werd voor de Costa Barbarians (rugby) die met Heineken als reclame speelden, dit osentatief afgeplakt in de kleedkamer. Ze keken mij aan, als : What the Fuck doet die nou.
Wel als Belg ga ik niet met Heineken als bierreclame het veld op. Heb heel de match zo gespeeld.

Geen enkele reden dus voor de A lijst. Zijn onze journalisten en de rest van de bevolking die dat allemaal gehoord hebben dan zo achterlijk? Of gaan ze het eindelijk anders aanpakken.
Dus niet testen en niet vaccineren.

Ik hoop dat deze foute beslissing eindelijk verandering brengt,
Die jongeren zijn anders ook allemaal naief. Ongelooflijk dat geklets als een kip zonder kop.

Geen enkele reden dus voor de A lijst. Zijn onze journalisten en de rest van de bevolking die dat allemaal gehoord hebben dan zo achterlijk? Of gaan ze het eindelijk anders aanpakken.
Dus niet testen en niet vaccineren.

Ik hoop dat deze foute beslissing eindelijk verandering brengt,
Die jongeren zijn anders ook allemaal naief. Ongelooflijk dat geklets als een kip zonder kop.
Pers: Voornamelijk puppets on a string
Rechtstaat: Voornamelijk puppets on a string
Politici: Voornamelijk puppets on a string
Politie: Voornamelijk puppets on a string
Medici: Voornamelijk puppets on a string
Bekende wetenschappers: Voornamelijk puppets on a string

Ik kijk uit naar de schoonmaak en ontmanteling van de Matrix.

We weten allemaal dat ze bij de overheid nou niet bekend staan om hun reactiesnelheid 🐢. Maar blijkbaar wisten ze vóór de eerste C besmetting al dat ze een app 📱moesten bouwen? 🤯

We weten allemaal dat ze bij de overheid nou niet bekend staan om hun reactiesnelheid 🐢. Maar blijkbaar wisten ze vóór de eerste C besmetting al dat ze een app 📱moesten bouwen? 🤯
Het is al lang bekend dat dit vooraf gepland was, lockstep van Rockefeller, event 201 Gates en Johns Hopkins.
Dit is ook zo'n geval, maar daarmee gaan de ogen van de schaapjes niet open.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan