Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
I hear you, brother. Maar laten we de boosheid niet botvieren op elkaar, maar op dat tuig dat ons in deze shit heeft gebracht. Ik ga onze strijdmakker Bull helpen, we don't need more sheep but more lions!Ik heb ook het gevoel dat we al dik anderhalf jaar in een soort medisch fascisme leven. Alles gaat kapot en daar heb ik idd wel wat boosheid over..
Hoe gek ben je als het dat niet ziet, ok 80% is totaal z'n verstand kwijtUrk: beste jongetje van de coronaklas. Ook Urk: laagste vaccinatiegraad van heel Nederland
Overal in Nederland stijgt het aantal ‘coronabesmettingen’, behalve op Urk. Het dorp is een grijze vlek op de coronakaarten.www.ninefornews.nl
En er zijn ook potjes naar mij onderweg.Als je geen Ivermectine in huis hebt moet je even geduld hebben, want er zijn potjes naar mij onderweg. Zodra ze binnen zijn stuur ik er jou eentje op.
Ik moet mijn bewondering uitspreken voor het feit dat je zo rustig blijft. De reden waarom wij best fel reageren is omdat we allemaal in oorlogsstand verkeren en het ons niet kunnen veroorloven om een 'zwakke broeder' te hebben aan het front. Maar een 'gewonde' medestrijder in nood moeten we natuurlijk helpen!
Mike
Waar is de ijsberg?