Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voorzitter van de Hogeschool Rotterdam waar ik les heb 1x per week.
Coronavirus - Stand van zaken binnen Hogeschool Rotterdam
www.hogeschoolrotterdam.nl
Maatregelen vervallen op school, mondkapje niet in de lokalen maar wel in de gangen (doe ik niet). Wat is de logica? Moet je dan de deur van het lokaal dichthouden om te voorkomen dat het virus vanuit de gang naar binnen komt? En let op dat Twitter bericht van Ron Bormans over de (verplichte) tests op school. Bizar! Leuk joh studeren. School hoort een plek te zijn zonder medische- en psychologische experimenten.
Iedereen heeft een keuze. Iemand hoeft niet naar school, je kind hoeft niet naar school. Informeer jezelf over thuisstudie en keer je af van het systeem.Mooie filosofische bespiegeling, maar ondertussen worden studenten (en docenten!) wel onderworpen aan gedragsexperimenten.
Mike
Waar doe jij jouw opleiding?Minister: 'Scholen niet meer dicht, ook niet in vierde coronagolf'
Lees hier meer...www.1limburg.nl
Toegangsbewijzen
"Als het echt nodig zou zijn, zijn we voorbereid met regelgeving. Dan gaan we werken met toegangsbewijzen in het onderwijs. Je kunt dan alleen de instelling in als je gevaccineerd bent, of getest", belooft de minister.
Dit gaat over Maastricht! Ausweiss bitte
In Rotterdam, Hogeschool. Gewoon omdat ik het leuk vind om naar school te gaan en studie te volgen en te ontwikkelen enzoWaar doe jij jouw opleiding?