Warrior of light
Well-known member
Gaaf dat shirt wil ik ook!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf dat shirt wil ik ook!
Het blijft lachen die krantenOh HANSSSS
Bekijk bijlage 3481
Ziekenhuizen vrezen griepgolf: ‘Gaan een erg onzekere winter tegemoet’
Ziekenhuizen maken zich zorgen over een griepgolf deze winter. Door alle coronamaatregelen was er afgelopen jaar nauwelijks influenza met als gevolg dat meer mensen vatbaar zijn voor een hevige griep.www.ad.nl
Das inderdaad prachtig.Het blijft lachen die kranten
Doordat iedereen zich aan de maatregelen hield geen griep, maar omdat we lak aan de maatregelen hadden veel covid??????
Wie is er gek
Ik heb in 2010 (dacht ik dat het was) best wel een heftige griep gehad, had meerdere dagen hoge koorts van 40 graden. Belachelijk dat ze toen geen lockdown voor mij speciaal hebben gedaan, ik dien een klacht inDas inderdaad prachtig.
Ik vertel ook vaak (en ik denk velen met mij hier) tegen mensen dat ik me nooit aan maatregelen hou en dus eigenlijk in de controle groep/griep zit.
al 19 maanden (and counting) nergens last van
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit griep gehad heb, wel bronchitus maar dat is gestopt toen ik er niet meer mee naar de dokter ging
Dus eigenlijk is het jouw schuld?Ik heb in 2010 (dacht ik dat het was) best wel een heftige griep gehad, had meerdere dagen hoge koorts van 40 graden. Belachelijk dat ze toen geen lockdown voor mij speciaal hebben gedaan, ik dien een klacht in
Er is toch iemand die de schuld moet krijgenDus eigenlijk is het jouw schuld?
Misschien bij de ICT vragen of je je naam in Patient Zero kan veranderen
Kan zijn dat daar ook veel mensen mee gered zijn... Mensen sterven denk ik vaker aan de ''kankerbehandelingen'' dan aan de kanker zelf.