Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga voor TuinesieGewoon zonder QR code op reis
Bekijk bijlage 3660
Waar kan ik daar meer over vinden? Wie is die spreker?Al eerder hier geplaatst, maar omdat-ie zo sterk is gewoon nog een keer:
Zo krachtig is een MANNELIJK brein dus!
Mike
Dank je. Ik heb nog een andere goede video van wees de weerstand.nlVroeg ik eerder ook al. Niemand die het weet.
Mike
Dr dan StockVroeg ik eerder ook al. Niemand die het weet.
Mike
Dank je.Dr dan Stock
De man moet wel bestaan en gelijk hebben
Hij is gefactcheckt door reutersKennisgeving voor omleiding
www.google.com
Voor die verwachtingen gebruiken ze "modellen". Je weet wel, die dingen in de computer die ze gebruiken om voorspellingen te maken die altijd zwaar overdreven aantallen opleveren...Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) publiceert wekelijks het totaal aantal overleden mensen en vergelijkt dit aantal met het verwachte aantal overlijdens. Er is sprake van oversterfte als meer mensen overlijden dan verwacht (ten opzichte waarvan?). Deze grafiek geeft mogelijk (dus mogelijk ook niet) een completer beeld van sterfte door COVID-19 dan de door de GGD'en gemelde COVID-19 sterfte, omdat niet alle mensen die overlijden aan COVID-19 getest (met een test die ongeschikt is voor diagnostiek) zijn op COVID-19. Lees meer in de 'Cijferverantwoording' (was men maar verantwoord met cijfers bezig).
Bron: Coronadashboard
The devil is in the detail.
Goede aanvullingVoor die verwachtingen gebruiken ze "modellen". Je weet wel, die dingen in de computer die ze gebruiken om voorspellingen te maken die altijd zwaar overdreven aantallen opleveren...