Godsgeschenk
Well-known member
A propos, verder nog even het ziekenhuis ingegaan naar de kiosk etc. En wat zag ik: In de hal overal protestacties, spandoeken, formulieren etc. van het zorgpersoneel omdat er wel voor hun geklapt was geworden maar niet meer loon in het zakje kwam. Chapeau zorgmedewerkers, hoedje af.Nou, hoe was het?
Eerst de kerstsfeer opgesnoven bij de Intratuin. Ze hebben in Maastricht op de 1e etage het restaurantje en er is een deel op een buiten terrasje. Maar wat schetste mijn verbazing? Ik mocht niet eens het gedeelte in om eten te halen en het terras was dicht.
Nou, toen heb ik gezegd dat ik dan maar naar het Ziekenhuis MUMC zou gaan om daar koffie te drinken. Zo gezegd, zo gedaan. En eerlijk gezegd, het was een gezellige middag met in het restaurant een mooie blik op een berg in België en ik het even gemijmerd over mijn studententijd toen ik nog in het gebouw tegenover het ziekenhuis zat en zelfs ook vaker in het ziekenhuis les kreeg en daar zelfs mijn diploma-uitreiking gehad heb. Dus, al met al voor herhaling vatbaar. Fijn alternatief.
Dorothé
Nu nog de media zien te behalen
Dorothé