Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
84.... Zou zomaar uit zichzelf gegaan kunnen zijnAmerikaanse oud-minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell (84) overleden | Buitenland | NU.nl
De voormalige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, diplomaat en voormalig generaal Colin Powell is maandag overleden, laat zijn familie via zijn Facebook-pagina weten. Het overlijden van de 84-jarige oud-politicus is coronagerelateerd.www.nu.nl
Is dit echt zo of is hij uitgestapt voor dat ze hem oppakken en voor een tribunaal zetten
Mogelijk maar.....84.... Zou zomaar uit zichzelf gegaan kunnen zijn
Het was volgens de familie cojona gerelateerd. Ondanks vaccinatieMogelijk maar.....
Amerikaanse oud-minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell (84) overleden | Buitenland | NU.nl
De voormalige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, diplomaat en voormalig generaal Colin Powell is maandag overleden, laat zijn familie via zijn Facebook-pagina weten. Het overlijden van de 84-jarige oud-politicus is coronagerelateerd.www.nu.nl
Is dit echt zo of is hij uitgestapt voor dat ze hem oppakken en voor een tribunaal zetten
Het was volgens de familie cojona gerelateerd. Ondanks vaccinatie
Echt, serieus? staan jullie nog ergens van te kijken.Welke gek bedenkt zoiets met een babyOnderzoek bevolen na overlijden 3-dagen oude baby na COVID swabmonster - Frontnieuws
De regering van Tripura heeft donderdag een onderzoek gelast naar de dood van een drie dagen oude baby die stierf kort nadat swabmonsters waren genomen voor een Covid-19-test in een ziekenhuis, bericht Greatgameindia.com. Het gerechtelijk bevel kwam een dag nadat de ouders van de baby de artsen...www.frontnieuws.com
Wie maakt al die domme plaatjes (foto's met zielige veelal Engelse leuzen erop inspelend op gevoel en angst)
En hoe in godesnaam kan het dat een weldenkend mens die waanzin voor zoete koek slikt? Het is je reinste amateurisme. De treurnis en onwetendheid druipt er aan alle kanten vanaf. Jullie maken jezelf onsterfelijk belachelijk om zowat alle wetenschap in twijfel te trekken en in plaats daarvan Jip en Janneke als je boegbeeld te maken. Als het niet zo gevaarlijk voor de maatschappij was zou ik me de blubber lachen om zo veel domheid.
Hahahahahahahaha lachen he?
Wist je al dat de grote meerderheid van het medisch onderzoek door belangenverstrengeling, dan wel problemen in de opzet van het onderzoek onbruikbaar is volgens onderzoek van dr. Ioannidis van Stanford University uit 2006?De totaal bizarre verbanden die worden gelegd zegt alles over jullie noobisme en gebrek aan kennis op het gebied van de medische wetenschap. Met jullie achtergrond als wijnmaker, vrachtwagenchaffeur en docent doen jullie wel erg arrogant en wijsneuzerig. Ik mag hopen dat er heel gauw even een flinke covid infectie door jullie wappiegemeenschap heengaat want dan piepen jullie wel anders. Het moet verdorie niet gekker worden zeg. Ik zit hier met mijn oren en ogen te flapperen. Ondermijn lekker de studie van al die wetenschappers bij wiens gratie jullie er hier nu warmpjes bij zitten. Lekker selectief lezen en totaal nul komma nul verbanden kunnen leggen. 1 vogel maakt nog geen lente. Tien ook niet. En honderd ook niet.
Nee Frieslandboppe dat wist ik niet. En je raadpleegt volkomen de verkeerde bronnen. Ga leven in godsnaam.Wist je al dat de grote meerderheid van het medisch onderzoek door belangenverstrengeling, dan wel problemen in de opzet van het onderzoek onbruikbaar is volgens onderzoek van dr. Ioannidis van Stanford University uit 2006?