M
Mboots
Guest
Maurice de Hond met cijfers en aannames.
Einde quarantaine!
Einde quarantaine!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat moet een hele lange tocht zijn: ze zijn al 7 jaar aan het lopen, kennelijk.Na dit bericht ga ik toch Twijfelen om het prikje te halen.
Foto van Braziliaan die vader door jungle draagt voor vaccin massaal gedeeld
Een foto van een man die zijn vader op zijn rug door de Braziliaanse jungle draagt om gevaccineerd te worden, wordt massaal gedeeld op sociale media. "Het raakte me, omdat het de liefde tussen vader en zoon liet zien", zegt maker van de foto Erik Jennings Simoes. Hij maakte de foto vorig jaar...www.rtlnieuws.nl
Den Haag - Kersvers minister Wopke Hoekstra van Buitenlandse Zaken is besmet met het coronavirus. Dat laat de bewindsman weten op Twitter. Hij zit inmiddels in thuisisolatie.
Hoekstra meldde woensdag al dat een van zijn kinderen een positieve zelftest had. „Andere familieleden testten negatief. Ik ga in afwachting van zijn PCR-test uit voorzorg in quarantaine”, aldus Hoekstra woensdagochtend. Woensdagavond kreeg Hoekstra zelf echter ook een positieve testuitslag. „De komende dagen werk ik vanuit huis. Gelukkig heb ik geen klachten.”
Het kabinet is besmet !Minister Hoekstra test positief op corona, blijft in quarantaine
Minister Wopke Hoekstra (Buitenlandse Zaken) is besmet met het coronavirus. Dat laat de bewindsman weten op Twitter. Hij zit inmiddels in thuisisolatie.www.telegraaf.nl
Automatisch fout herstel....Het kabinet is besmet !
Zou het Schwabinet-2 zijn of al veel hoger?Automatisch fout herstel....
Het SWABINET is BEZETEN (door de duivel)
Misschien nummer 10 of hogerZou het Schwabinet-2 zijn of al veel hoger?
Sailor, ahoy !Misschien nummer 10 of hoger
Wellicht terug tot Van Agt(erlijk)?Misschien nummer 10 of hoger
Iets in die koers, maar vergeet Bilderberg niet das vanaf wo2 georganiseerd door Bernard nazi van OranjeWellicht terug tot Van Agt(erlijk)?
Cool! je bent er weerAutomatisch fout herstel....
Het SWABINET is BEZETEN (door de duivel)
Waarschuwing bij het filmpje, slecht voor je bloeddruk
Wat een *piep* wijf