Coronavirus

Where is Dr. Ralph Baric from University of North Carolina at Chapel Hill? His government sponsored research bio-engineered the Covid-19 weapon of mass murder. He also developed the antidote to this weapon of mass destruction.

Why has he not been seen for two years. Not one word or statement from this mad scientist.

Is he still alive? Is he hiding? Is DARPA protecting him?

Why haven’t any media platforms in the world tried to interview him? Why has not one platform interviewed his colleagues at UC Chapel Hill? Why has no one tried to get a statement from him outside his house?

The guy made the weapon that has killed millions and terrorized billions of people.

Mike

Voormalig directeur CDC: “Corona was slechts wake-up call, vogelgriep wordt gigapandemie”​

ok y'all, ik gooi het hier neer : halfweg januari heb ik korte griepverschijnselen gehad : 1 nacht koortsig geslapen en paar dagen verkouden. Nu 3 maanden later, ruik ik nog steeds niks. Begin er ondertussen van te balen. Iemand ideeën ?

ok y'all, ik gooi het hier neer : halfweg januari heb ik korte griepverschijnselen gehad : 1 nacht koortsig geslapen en paar dagen verkouden. Nu 3 maanden later, ruik ik nog steeds niks. Begin er ondertussen van te balen. Iemand ideeën ?
Ik zou zelf inzetten op IVM in combi met zink. Of neem je dat al?

Gebruik je een zinkionofoor, zoals quercetine of kinine?
nee, dat niet. Heb wel in het begin van de 'covid crisis' aftreksel gemaakt en gedronken van kinabast (kinine dus) maar daarmee ben ik waarschijnlijk overboord gegaan want kreeg er heftige netelroos van, wat ik nog nooit eerder (en niet meer daarna) heb gehad.

Ik geloof hier niets van. Het is wel degelijk aerosolized, synthetische s-eiwitten via chemtrails die zich verspreiden via vocht in de lucht.

Over 'watch the water' is ontzettend veel speculatie. Tot nu toe nog geen overtuigende interpretaties gehoord, ook deze niet.

Mike
Ik geloof hier niets van. Het is wel degelijk aerosolized, synthetische s-eiwitten via chemtrails die zich verspreiden via vocht in de lucht.

Over 'watch the water' is ontzettend veel speculatie. Tot nu toe nog geen overtuigende interpretaties gehoord, ook deze niet.

Mike
Ben benieuwd, reiner gaat er eens goed naar kijken. F636A76C-B182-49BA-BAD4-ACEFC78A6CA4.png

hmmm... er was ook een interview met deze Bryan Ardiss en Mike Adams. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden.

Bekende van mij heeft "longcovid" en traint haar reuk met etherische olieen (weet niet welke). Zag laatst bij een natuurdrogist dat ze daar ook setjes verkochten voor mensen die hun reuk kwijt zijn.

Bekende van mij heeft "longcovid" en traint haar reuk met etherische olieen (weet niet welke). Zag laatst bij een natuurdrogist dat ze daar ook setjes verkochten voor mensen die hun reuk kwijt zijn.
Ja, ik heb dat ook gezien, je krijgt dan een aantal flesjes en daar moet je 2x per dag aan ruiken en na verloop van tijd moet je overgaan op weer andere flesje. Is inderdaad een reuktraining. Zal dat maar gaan doen denk ik, ik weet verder ook niks.

• Leuk
Waarderingen: Luz
Hij verklaart zich op geloofsgronden solidair met Ardis. Dat dit vaccin Mark of the Beast is, daarover bestaat bij Zelenko geen twijfel (bij mij ook niet). Daarmee is dit dus sowieso figuurlijk het serpent dat ons uit de Hof van Eden heeft gelokt en ons heeft verleid tot de erfzonde. Of het dit ook letterlijk is valt nog te bezien en daarover laat Zelenko zich nu nog niet uit.

Inmiddels is bekend geworden dat Ardis zelf zegt dat zijn theorie door Stew Peters is misbruikt om er een heel andere boodschap van te maken. Het betreft nl. een slangengifachtig enzym dat het luchaam zelf aanmaakt als er sprake is van een cytokinestorm. Het menselijk immuunsysteem vertoont dus deze natuurlijke reactie in antwoord op het vaccin, er is geen sprake van slangengif in het drinkwater. Wel zou het kunnen dat de chimera die het vaccin zelf is mogelijk slangen-DnA kan bevatten.

Dus om in termen van 'watch the water' te spreken, Stew Peters heeft de wateren vertroebeld door hier zijn eigen ding van te maken. Ik hoop dat Ardis hem gaat aanklagen voor deze ernstige vervorming van zijn boodschap!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan