Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Minder dan 12.Ik geef hem minder dan 24 uur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Minder dan 12.Ik geef hem minder dan 24 uur
Nee je leest weer met je neus. Ik vind sites die volstaan met spelfouten ongelooflijk ongeloofwaardig overkomen. Ik ben geen wetenschappelijke site. Ik ben maar een simpele ziel. En ik pretendeer ook geen waarheid in pacht te hebben in tegenstelling tot sommige anderen hier.Wat ik doe ga ik echt niet aan je neus hangen.
In een van je posts vermeld je netjes dat de teksten hier vol van spelfouten staan.
Ik denk dat je je eigen teksten ook eens moet checken, te beginnen met deze.
Dus het bestaan van God is een sprookje volgens jou ?Zijn jullie hier allemaal grevo's? Ik krijg bij die laatste clips een beetje westboro baptist church vibes. Ik ben zelf overtuigd atheist. Ik heb met al die Satanshit echt helemaal niks. Ik geloof niet in sprookjes.
Ja natuurlijk. Wilde je het wetenschap noemen dan? Het heet niet voor niks geloven he? Anders heette het wel weten.Dus het bestaan van God is een sprookje volgens jou ?
Je wil argumenten hebben ?Ja natuurlijk. Wilde je het wetenschap noemen dan? Het heet niet voor niks geloven he? Anders heette het wel weten.
Nu al ?Kan die dokter anders trol niet verwijderd worden?
Kennis is belangrijk, net als intuĂŻtie en levenservaring.Ja natuurlijk. Wilde je het wetenschap noemen dan? Het heet niet voor niks geloven he? Anders heette het wel weten.
"Two weeks to slow the spread" could have been a reality had we dealt with the situation properly.
- Temporarily quarantine the elderly and immune compromised
- Allow the healthy people of society to live as normal and establish herd immunity
- Provide safe and effective therapeutics to those in need
Literally nothing else needed to be done to stop the pandemic from happening. No lockdowns. No masks. Nothing.
This level of incompetence wasn't a mistake, it was planned.
No amount of mental gymnastics is going to change that.
Ja want dat heb jij meer dan de rest van de wereld en alle geleerden en hoge piefen bij elkaar. Wat een arrogantie ten top dit forum. Met Mike als grootste grap.Kennis is belangrijk, net als intuĂŻtie en levenservaring.
Topvoorbeeld van projectie.Ja want dat heb jij meer dan de rest van de wereld en alle geleerden en hoge piefen bij elkaar. Wat een arrogantie ten top dit forum. Met Mike als grootste grap.
Meer als jij in ieder geval wel ja, maar dat is dan ook niet zo moeilijk. Wanneer probeert een trol nou toch eens met argumenten ? Op zijn minst een poging ?Ja want dat heb jij meer dan de rest van de wereld en alle geleerden en hoge piefen bij elkaar. Wat een arrogantie ten top dit forum. Met Mike als grootste grap.
Hier een artikel van George Webb - MUST READ!Volg George Webb opTG of TW. Hij zit op het spoor van Nederlandse biolavbs!
George Webb - Investigative Journalist (Official Osprey Fanpage)
George Webb - Investigative Journalist (Twitter) On to Arnhem from Amsterdam. Is there a new BSL 3 lab in Bilthoven? We shall see. No more supervision than a building permit? Really?t.me
George Webb - Investigative Journalist (Twitter) Even if my International Criminal Court indictment of the Erasmus Lab is unsuccessful, the records that are produced help future legal actions. Sometimes that takes five years, and some pretty famous people names the same Defendants!t.me
George Webb - Investigative Journalist (Twitter) Ruppert The Magnificent put a nice front bumper on my Erasmus video! Kill Pill .... Erasmus Lab, Koopmans and Fouchier reported to WORLD court ! https://youtu.be/nq1JFWbFyVk via @YouTubet.me
Mike
Nou, je zou maar zo gelijk kunnen hebben:
Dr. Lynn Fynn’s Science Enlightenment Channel & Stuff
The spike protein itself, developed by Ralph Baric at UNC Chapel Hill, is pathogenic enough. With HIV markers, the pseudouridine in the mRNA program in the Vax and other cytokine-inducing sequences- run through serial passage of humanized mice to “teach” it how to bind to human ACEII and...t.me
Mike