Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoor ook veel mensen al weer dat ze Corona hebben
Sjonge jonge zeg! Wat een gekken allemaal
Ik hoor ook veel mensen al weer dat ze Corona hebben
Sjonge jonge zeg! Wat een gekken allemaal
Nee, bij apenpokken doe je een banaan in je r... neus.Weten ze wel zeker dat het Corona is? Misschien is het wel apenpokken.
Ik heb over 2 weken een bruiloft en kreeg dus een berichtje vd gastvrouw dat de zaal vanwege toename van corona besmettingen weer corona maatregelen heeft ingevoerd.. even serieus mensen hartje zomer, men gaat er gewoon toch weer in mee
Gewoon recht in de bakkes uitlachen en weer doorIk heb over 2 weken een bruiloft en kreeg dus een berichtje vd gastvrouw dat de zaal vanwege toename van corona besmettingen weer corona maatregelen heeft ingevoerd.. even serieus mensen hartje zomer, men gaat er gewoon toch weer in mee
Ik heb over 2 weken een bruiloft en kreeg dus een berichtje vd gastvrouw dat de zaal vanwege toename van corona besmettingen weer corona maatregelen heeft ingevoerd.. even serieus mensen hartje zomer, men gaat er gewoon toch weer in mee
What if Polio never went away?
What if they just did a convenient redefinition of disease when they introduced the vaccines to make it LOOK like vaccines reduced the rates, when they really didn't? (kind of like what we saw with flu and COVID in 2020)
What if they started calling it meningitis, or Gullian-Barré, or "acute flaccid myelitis"??
Vandaag komt de WHO bij elkaar in verband met apenpokken.
Gelukkig maar, des te eerder is er een vaccin die ons gaat redden.
Maak jij je zorgen over het gevaar van een corona-infectie? En hou jij rekening met het oplopend aantal besmettingen?
Begin daar niet meer aan!We kunnen weer stemmen:
De Peiling: ik maak me zorgen over het oplopend aantal corona besmettingen
De Peiling: ik maak me zorgen over het oplopend aantal corona besmettingenwww.nhnieuws.nl
Bekijk bijlage 12718