'Viruses', Bacteria & Parasites Help to Clean Up and Heal - Dr. Thomas Cowan & Patrick Timpone
Streamed live on October 31, 2022
odysee.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh Haaaaaaaaaaaaaaaaaaans, er komt een griepgolf
En die maakt griepslachtoffers
IC en long/post covid hebben niet veel met elkaar te maken.Ze proberen het weer heel erg te maken. Ik was op de IC en heb GEEN long-covid
Genezen maar toch ziek: de 'vergeten' pandemie van long covid
Symptomen die bij veel patiënten met long covid voorkomen zijn vermoeidheid, kortademigheid, een gebrekkige conditie. Precieze cijfers over het aantal gevallen in Nederland zijn er niet.nos.nl
Dorothé
Oh, ik dacht omdat ik met Covid en een longembolie 14 dagen in coma op de IC gelegen heb, dat ik dan wel dezelfde na-klachten zou hebben als al die andere mensen. Dus niet dan??IC en long/post covid hebben niet veel met elkaar te maken.
Je kan het ook krijgen als je maar een paar dagen flink ziek ben geweest.Oh, ik dacht omdat ik met Covid en een longembolie 14 dagen in coma op de IC gelegen heb, dat ik dan wel dezelfde na-klachten zou hebben als al die andere mensen. Dus niet dan??
Dorothé