Coronavirus

Sleurt Fauci nu Koopmans en het Erasmus mee in zijn val?​

Eigenlijk is het wel vermakelijk. Het coronakaartenhuis dondert de laatste weken nog sneller in elkaar als dat de grootste ‘coronaontkenner’ had durven hopen. Wat er zo grappig aan is? Het totale zwijgen van de Nederlandse reguliere media. De buitenlandse media hebben zich na het coronadrama inmiddels herpakt en berichten plots weer uit twee kampen, de Nederlandse reguliere media blijven stoïcijns voor hun onwelgevallig nieuws negeren.

Zo schrijnend. Wielrenners vallen dood neer van de fiets, in de auto, in bad en in bed, maar maken zich zorgen om C19. De angst voor C19 die hooguit een slechte tour oplevert zit er goed in, zo goed dat deze angsthazen zichzelf doodspuiten.

Evenepoel stelt voor om een mondkapje te dragen, wellicht om te laten zien dat zij naast het hard kunnen fietsen de domsten zijn in de maatschappij. Inmiddels staat vast dat er in de in de buitenlucht er geen besmettingsgevaar is, dat de prikjes gevaarlijk zijn, dat de griep bij het leven hoort, maar vooral dat mondkapjes op geen enkele manier transmissie van virale luchtweg infectie tegen houden.

Stuur vooral liefde naar Evenepoel.

Zo schrijnend. Wielrenners vallen dood neer van de fiets, in de auto, in bad en in bed, maar maken zich zorgen om C19. De angst voor C19 die hooguit een slechte tour oplevert zit er goed in, zo goed dat deze angsthazen zichzelf doodspuiten.

Evenepoel stelt voor om een mondkapje te dragen, wellicht om te laten zien dat zij naast het hard kunnen fietsen de domsten zijn in de maatschappij. Inmiddels staat vast dat er in de in de buitenlucht er geen besmettingsgevaar is, dat de prikjes gevaarlijk zijn, dat de griep bij het leven hoort, maar vooral dat mondkapjes op geen enkele manier transmissie van virale luchtweg infectie tegen houden.

Stuur vooral liefde naar Evenepoel.

Van mijn part mag ie de Tour verliezen, zo een loser.

Van mijn part mag ie de Tour verliezen, zo een loser.

Ik snap sowieso niet dat hij een mondkapje wil dragen, 2 of 3 over elkaar dragen helpt toch veel beter samen met booster nummer 1746.

Misschien nog een gebarricadeerde kelder opzoeken en uit voorzorg het vogelgriepvaccin nemen.

Better safe than sorry. 🥳

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan