Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ach wat een bangmakerij. Moeten ze in Wuhan weer ff gaan knutselen dan kan 't zo weer gebeuren inderdaad.![]()
Viroloog Marion Koopmans waarschuwt voor nieuwe pandemie: 'Kan volgende maand gebeuren'
„We zien te veel van dat soort nieuwe, verrassende dingen met infectieziekten. Dan kun je niet zeggen: gaat u gerust slapen het valt allemaal wel mee", klinken de woorden van de viroloog.www.metronieuws.nl
Proberen ze het weer nu de 20e dichterbij komt?
WERE COVID PATIENTS HARMED BY VENTILATORS? YES
New research shows mechanical ventilation can cause tiny explosions in the lungs, leading to severe injuries—and millions were put on ventilators during the pandemic.
Tulane scientists found that forcing air into collapsing lung sacs may have worsened conditions like ARDS, which already has a high death rate.
For all the ventilators used in ICUs, how many lives were saved—and how many were put at risk?
Source: SciTechDaily
Mike
Dat is je redding geweest!!En dat heb ik zien te voorkomen op de IC. Ik kreeg paniekaanvallen en vroeg om een andere methode. Ik kreeg toen zo'n zuurstofmasker op mijn gezicht. Dit was wel beter dan de ventilator.
Dorothé