COVID vaccinatie bijwerkingen


HUGE NEWS

AstraZeneca have quietly STOPPED producing their covid injection and it has now been WITHDRAWN from the EU market.

It has finally happened - This is absolutely MASSIVE.

This comes as they just ADMITTED in court that their product can cause severe blood clotting side effect.

The Big Pharma giant are being sued in a class action lawsuit where victims and relatives seek compensation for side effects of their product.

From the 7th of May, their covid injection will no longer be marketed in Europe.

The impact this will have cannot be understated.

"Now we will work with regulators and our partners to align ourselves on a clear way forward to conclude this chapter and our significant contribution to the Covid-10 pandemic" AstraZeneca said.

AstraZeneca says that there has been a decrease in demand for their injection and that it is "no longer manufactured or supplied".

On the official EU website, the European Commission have written a document where it confirms that the marketing authorisation given to the AstraZeneca injection is being withdrawn.

"At the holder's request, the marketing authorisation granted by Decision C(2021) 698(final) of 29 January 2021 for the medicinal product "Vaxzevria - COVID-19 Vaccine (ChAdOx1-S[recombinant])" is withdrawn."

This is massive news.

Finally, after all this years, the product is being withdrawn from the market.

The question is, how many people have suffered side effects from it, is AstraZeneca trying to cover it up - Could that be the real reason they are suddenly withdrawing their injection now?

It definitely is interesting timing that this is happening at the same time as a massive class action lawsuit against them is taking place.

I have barely seen anyone in the mainstream media report on this MASSIVE news - So please share everywhere!
 
VRUCHTBAARHEIDSPROBLEMEN Ik woon in een gemeente met 8490 inwoners. De vaccinatiegraad is zeer hoog. 95% van de bevolking heeft minstens de eerste 2 injecties van Pfizer, Moderna of Astrazeneca genomen. Velen hebben ook de navolgende inentingen ontvangen. Eind vorige week vertelde één van de huisartsen me met een diepe zucht dat er sinds 2021 in onze gemeente veel vruchtbaarheidsproblemen zijn en heel wat koppels er niet (meer) in slagen om een kind te verwekken. Op mijn vraag of het probleem zich bij mannen dan wel bij vrouwen voordoet, repliceerde hij : beide. Hoewel ik - gelet op de vaccinatiegraad - wist dat ik open deuren zou open stampen, heb ik toch de vraag gesteld. Zijn ze ... ? Ja, ze zijn. Allemaal. Neen, geen enkele niet gevaccineerde. Dit nieuws is bij mij blijven wringen. Ik kon het niet los laten. Ik heb al wel vaker gelezen dat er in veel landen een schrikwekkende stijging is van het aantal miskramen, doodgeboortes, overlijdens van neonatalen en ovruchtbaarheid maar als het probleem letterlijk in je eigen achtertuin zit, is het toch nog wel wat anders. Ik heb dus mijn telefoon genomen en mijn oor te luisteren gelegd bij een aantal bevriende artsen. Hoe zit het bij hen ? Net hetzelfde ... 😰 Sommigen gaven het slechts schoorvoetend toe, anderen verklaarden hardop dat het een regelrechte ramp is. Met de nieuw verworven kennis ben ik dan ook eens gaan kijken naar de officiële cijfers. De geboortegrafiek van Statbel toont geen noemenswaardig verschil maar dat is niet moeilijk te begrijpen wanneer men weet dat deze beperkte grafiek alle geboortes tussen 1830 en 2023 weergeeft. Uit het cijfermateriaal blijkt daarentegen wel een aanzienlijke daling. 110.403 geboortes in 2023 tegenover 117.103 geboortes in 2019 en 127.297 geboortes in 2010 ( met een lagere populatie dan in 2019 respectievelijk 2010 ten opzichte van 2023). Dat is zo'n 7.000 tot 29.000 geboortes per jaar minder. statbel.fgov.be/nl/themas/bevo… Volgens het planbureau is er in België een grotere vruchtbaarheid bij niet-Belgische vrouwen ( vreemde nationaliteiten ) dan bij vrouwen met de Belgische nationaliteit . De helft (50%) van alle geboortes zijn van moeders met een buitenlandse nationaliteit of achtergrond. Dus amper 55.000 kinderen zijn in 2023 geboren uit een moeder met Belgische nationaliteit. Dat is bijzonder weinig. plan.be/publications/f… Gezien de media er niet over bericht en ook de overheden de lippen stijf op mekaar houden moeten we het probleem zelf in kaart brengen. Dit is een oproep aan alle artsen in B en NL om naar buiten te treden. Hoe zit het met de vruchtbaarheid in uw regio ?


 
👀 Chris Cuomo Says He Does Not Apologize for Shaming People Who Didn't Take the Vaccine, Reveals He Is Taking Ivermectin Now

"My doctors say I have 'Long COVID'. I have the symptoms, they showed me my blood work. It scared the bejesus out of me to see this glowing micro-clot stuff that they see in my blood. So I'm doing all the protocols...I do not fault myself for telling people at the time what the government was giving us as best practices...I am taking a regular dose of Ivermectin...We were given bad information about Ivermectin. The real question is why? Everyone is going to say Joe Rogan was right. Yeah we was right."

@patrickbetdavid @ChrisCuomo @ByronDonalds @joerogan @VincentOshana @TomEllsworth



Mike
 


Gisteravond V for Valentine beluisterd. Boris en Robert hadden de volgende berekening gemaakt. 2,4% lijkt weinig maar.......

WW zijn er 2,5 miljard verkocht. Als je er van uit gaat dat de meeste mensen 2 prikken AZ hebben gehad dan gaat het om 1,25 miljard mensen.

2,4% van 1,25 miljard = 30 miljoen mensen WW die bloedklonters (met fatale afloop?) hebben gekregen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de andere bijwerkingen!

Vanaf 56 minuten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.884
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan