COVID vaccinatie bijwerkingen

Aantal gevallen explodeert​

We zien in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Japan dat het aantal gevallen van turbokanker explodeert, voegde hij toe. Het gaat daarbij om jonge mensen, van 14 tot 44 jaar oud. Zij hebben vaak een vergevorderde vorm van kanker, die veelal agressief van aard is.

Het is moeilijk om te geloven dat ze dit echt hebben uitgezonden.

Nou, dan zal er toch wel een kern van waarheid inzitten he, ookal ontkent mijn gevaccineerde, onlangs ontmoette, muzikale kennis met zijn strijdbijl. Komt meteen in de aanval als ik dergelijke berichten op social media plaats. Ik moet me maar geen zorgen maken zegt hij en hij vindt het allemaal onzin.

Staatssecretaris van VWS begaat hier blunder van jewelste: ‘Wat een gotspe!’​

Het hoge woord is eruit: staatssecretaris van VWS Vincent Karremans legt het oversterfterapport van Ronald Meester ‘naast zich neer’.

“Ik ben toch nog verbijsterd door de werkelijk beschamende argumenten van de staatssecretaris,” reageert Meester. De argumenten die Karremans noemde: Meester is niet capabel, het onderzoek is niet door ZonMw (lees: de overheid) gehonoreerd, het onderzoek heeft geen peer-review ondergaan en hij gaat tegen de consensus in.

“Ons verhaal kan en mag niet verteld worden,” stelt Meester vast. “Dat de staatssecretaris zich zou verlagen tot een ad hominem aan ons adres had ik niet verwacht.”

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan