Lievergezond
Well-known member
Een halveliter fles Pfizer met prikOf nog een booster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een halveliter fles Pfizer met prikOf nog een booster
Brave Bart heeft nog steeds hoofdpijn:
Alles op twitter klopt bij Bart. 's Avonds met de vriendin lekkere hapjes en een flesje wijn. Alles in zijn huis lijkt tot op de milimeter goed geplaceerd te zijn.
Gelukkig is er een oplossing: Naproxen
Brave Bart heeft nog steeds hoofdpijn:
Alles op twitter klopt bij Bart. 's Avonds met de vriendin lekkere hapjes en een flesje wijn. Alles in zijn huis lijkt tot op de milimeter goed geplaceerd te zijn.
Gelukkig is er een oplossing: Naproxen
naproxen?напроксен?
Лоботомия!
Wat bedoelt Brat met Boostert zet hij er thee van?
iig rotterIs hij Rotterdammer?
Oversterfte vorig jaar nog hoger dan in 2020
Bijna 16.000 Nederlanders meer dan verwacht overleden het afgelopen jaar. De oversterfte was daarmee iets hoger dan in 2020.www.trouw.nl
Ik weet het fijne er nog niet van, maar een bestuurslid van mijn cluppie meldt zich vanavond af vanwege zijn 3e condoleance en morgen nummer 4.Volgens het CBS was er toch geen oversterfte in 2020 gecorrigeerd voor bevolkingsgroei en vergrijzing?
Dan is het een RotterdammertIs hij Rotterdammer?
Ik weet niet of dit een betrouwbaar kanaal is ze koppen ook de grafeen onzinWORLDWIDE EXCLUSIVE: EMBALMERS FIND VEINS & ARTERIES FILLED WITH NEVER BEFORE SEEN RUBBERY CLOTS
Worldwide Exclusive: Embalmers Find Veins & Arteries Filled with Never Before Seen Rubbery Clots
MIRROR SOURCE: Published January 26, 2022 Stew Peters Show: https://rumble.com/c/StewPeters https://rumble.com/vtcsgw-worldwide-exclusive-embalmers-find-veins-and-arteries-filled-with-never-bef.html In this worldwide exclusive, Dr. Jane Ruby me…www.bitchute.com
Geen idee, maar 4 doden in 1 familie is wel veel. Het waren ooms en tantesTriest. Maar ook PSG WSP.
Zie er ook Stew Peeters en Jane Ruby staan, mawIk weet niet of dit een betrouwbaar kanaal is ze koppen ook de grafeen onzin
Be careful who you follow..
Geen dr Charlie Ward inderdaadZie er ook Stew Peeters en Jane Ruby staan, maw
Grappig. Er staat ook veel informatie op dat hier ook voorbij komt bijv. klokkenluider John O'Looney.Zie er ook Stew Peeters en Jane Ruby staan, maw
Goeie info vermengen met fake is negeren, daar heb het niets aanGrappig. Er staat ook veel informatie op dat hier ook voorbij komt bijv. klokkenluider John O'Looney.
Ik kan dit forum ook afbranden als iemand hier post. Is eigenlijk hetzelfde.
1% waarheid, 4% halve waarheden en 95% BS, dat is wat die lui doen, clickbait. Wakker worden, je hebt nog heel veel te leren.Grappig. Er staat ook veel informatie op dat hier ook voorbij komt bijv. klokkenluider John O'Looney.
Ik kan dit forum ook afbranden als iemand hier post. Is eigenlijk hetzelfde.