COVID vaccinatie bijwerkingen

Have faith in humanity. Humanity betekent ook: menselijkheid. Verlies je eigen menselijkheid niet, want door dit soort gedachten ontmenselijk je jezelf.

Mike

Helemaal mee eens.
Laat dat "ontmenselijke" nou juist een onderdeel zijn van het duivels plan! Trap daar dus niet in.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand die ik goed ken stapte laatst bij de lokale biologische bakker binnen. Hij maakte een opmerking over dat spatscherm en kreeg op vinnige wijze te horen dat dit allemaal kwam door de ongevaccineerden. Vervolgens sprak deze medewerker de vurige hoop uit dat wij ongevaccineerden maar gauw onder de grond moesten verdwijnen. Dat is een voorbeeld van ontmenselijking, door niet de dialoog aan te willen gaan met medemensen en hen zelfs dood wensen. Wij zien het aan 'hun kant' maar al te vaak, maar zijn wijzelf een haar beter als wij aan 'onze kant' soortgelijke veroordelingen uiten naar medemensen? Lijden we dan niet essentieel allemaal aan dezelfde spirituele ziekte? En de powers-that-be staan er lachend bij, toekijkend hoe wij met de vinger naar elkaar blijven wijzen i.p.v. naar [HEN]. Daarom: have faith in humanity.

Mike

Laatst bewerkt:
Ja eens en de laatste 1.5 jaar heb ik daarin al weer veel opgestoken. (Loat goan)

Hoewel ik er wel om kan lachen dat nu de een na de andere collega met C en 3 spuitjes thuis zit.

Ik betrap me er zelf op dat ik soms mee doe aan het verdeel gedoe. Ik kon bijvoorbeeld echt de motivatie niet vinden om de voetbalkantine te bezoeken voor koffie. Je mag er officieel niet in zonder een gezondheids etiket maar als het rustig is laten ze het gaan. Maar dan nog.. had er geen zin in. Zelfde voor de kerst drive thru van mijn werk.Doe niet mee aan die kinderlijke goed bedoelde dingen. [Frustratie modus uit]

Iemand die ik goed ken stapte laatst bij de lokale biologische bakker binnen. Hij maakte een opmerking over dat spatscherm en kreeg op vinnige wijze te horen dat dit allemaal kwam door de ongevaccineerden. Vervolgens sprak deze medewerker de vurige hoop uit dat wij ongevaccineerden maar gauw onder de grond moesten verdwijnen. Dat is een voorbeeld van ontmenselijking, door niet de dialoog aan te willen gaan met medemensen en hen zelfs dood wensen. Wij zien het aan 'hun kant' maar al te vaak, maar zijn wijzelf een haar beter als wij aan 'onze kant' soortgelijke veroordelingen uiten naar medemensen? Lijden we dan niet essentieel allemaal aan dezelfde spirituele ziekte? En de powers-that-be staan er lachend bij, toekijkend hoe wij met de vinger naar elkaar blijven wijzen i.p.v. naar [HEN]. Daarom: have faith in humanity.

Mike

Ik probeer de "hoop" factor nog steeds in te bouwen bij mijn artikelen ook al is de toekomst voor de gevaccineerden nog zo donker zie mijn recente artikel van gisteren

• Leuk
Waarderingen: Surv
Er worden geen uitvaartdiensten georganiseerd. Ze gaan rechtstreeks de crematieoven in, aldus de vrouw uit de uitvaartindustrie. Vervolgens krijgen de nabestaanden de urn met de resten.

Uitvaartmedewerker klapt uit de school: ‘Hier is sprake van vernietiging’​

• Grrr
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug