S
Sailor
Guest
Dit is toch al lang bekend bij de wappiesmRNA kan via een reverse transriptase proces omgezet worden in DNA.
Reverse transcriptase - Wikipedia
en.wikipedia.org
O ja, dat was een complottheorie....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is toch al lang bekend bij de wappiesmRNA kan via een reverse transriptase proces omgezet worden in DNA.
Reverse transcriptase - Wikipedia
en.wikipedia.org
Zijn er nog theoriën die geen feit zijn geworden?Dit is toch al lang bekend bij de wappies
O ja, dat was een complottheorie....
Ik weet er geenZijn er nog theoriën die geen feit zijn geworden?
Dus je bent een ex-complotdenker nu?Ik weet er geen
zo zeg moet je die lijst met bijwerkingen bekijken ...En naar aanleiding hiervan . is #vaccinsideeffect trending op de twitterts
PSG WSP
Ja, die is best bijzonder!!!zo zeg moet je die lijst met bijwerkingen bekijken ...
zo zeg moet je die lijst met bijwerkingen bekijken ...
een blanco paginaZe kunnen beter een lijst maken met wat er niet mis gaat na die prik. Die is korter.
Ja maar prikken die je voor de anderMaar het feit dat er 3% dood gaat aan vax voor een griep waar 0,15% aan doodgaat vind ik het meest verbijsterende
Ja maar prikken die je voor de ander
Die 3% zorgt wel dat er huizen zijn voor Oekraïnse vluchtelingen, ik verbaas me nergens meer over van dat tuig, maar ze mogen zich verantwoorden voor hun daden tijdens de tribunalen...
Is gewoon bizar, en wat nog idioter is zijn de schaapjes die dit blijven zien als nepnieuws en de prikken als geweldig voor de volksgezondheid.....Het is nu wel gelijk overduidelijk waarom ze tot 2085 wilden wachten met publiceren
Raar dat ze daar geen toestemming voor gekregen hebben
He @Sailor dat is voor Roos vast schrikken geblazen. Jij zegt dat de schade aantoonbaar van de prikken is. Ziet ze dat zelf ook zo?Is gewoon bizar, en wat nog idioter is zijn de schaapjes die dit blijven zien als nepnieuws en de prikken als geweldig voor de volksgezondheid.....
PS....
Roos ligt in ziekenhuis in Gent om baarmoeder en eierstokken te verwijderen (aantoonbaar prikken schade) in nsbderland niets aan de hand neem nog een booster dan gaat het wel beter
Het was hier al foute boel, was toen nog met ivm enzo te controleren, maar de booster onder invloed dan haar familie is de doodsteek geweest, ja ze weet heel goed waar de oorzaak ligt, en ook dat ze stom is geweest.He @Sailor dat is voor Roos vast schrikken geblazen. Jij zegt dat de schade aantoonbaar van de prikken is. Ziet ze dat zelf ook zo?
Is klimaat stress tochWaarom zijn er opeens zoveel hartaanvallen?
Sinds de lente van 2021 is het aantal 112-telefoontjes vanwege een hartaanval drastisch gestegen.www.ninefornews.nl