Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verliesVandaag overleed mijn Moeder. Ik zal hier de komende tijd niet zijn. Ik plaats het hier maar. Misschien dat ik het deze week weg haal.
Gecondoleerd en sterkte de komende dagenVandaag overleed mijn Moeder. Ik zal hier de komende tijd niet zijn. Ik plaats het hier maar. Misschien dat ik het deze week weg haal.
Gecondoleerd en sterkte gewenstVandaag overleed mijn Moeder. Ik zal hier de komende tijd niet zijn. Ik plaats het hier maar. Misschien dat ik het deze week weg haal.
Gecondoleerd en sterkte met het verlies.Vandaag overleed mijn Moeder. Ik zal hier de komende tijd niet zijn. Ik plaats het hier maar. Misschien dat ik het deze week weg haal.
Gecondoleerd.Vandaag overleed mijn Moeder. Ik zal hier de komende tijd niet zijn. Ik plaats het hier maar. Misschien dat ik het deze week weg haal.
Gecondoleerd, veel sterkte en geduld toegewenst met het verwerken van dit grote verlies.Vandaag overleed mijn Moeder. Ik zal hier de komende tijd niet zijn. Ik plaats het hier maar. Misschien dat ik het deze week weg haal.
Veel sterkte en kracht gewenst.Vandaag overleed mijn Moeder. Ik zal hier de komende tijd niet zijn. Ik plaats het hier maar. Misschien dat ik het deze week weg haal.
Terwijl de chaos op luchthavens in binnen- en buitenland aanhoudt, beginnen steeds meer piloten zich uit te spreken over ernstige bijwerkingen na hun coronavaccinatie.
Piloten hebben last van pijn op de borst en worden gediagnosticeerd met gezichtsverlamming, myocarditis en pericarditis. Er zijn ook piloten die een beroerte of hartaanval krijgen of zelfs blind worden.
Als piloten zich uitspreken, worden ze gecensureerd, berispt of zelfs ontslagen. In de luchtvaartindustrie is sprake van een tekort aan piloten. American Airlines vliegt vanwege het tekort niet langer naar drie steden.
Gecondoleerd met je moeder Vetje en ik wens je veel sterkte ❤Vandaag overleed mijn Moeder. Ik zal hier de komende tijd niet zijn. Ik plaats het hier maar. Misschien dat ik het deze week weg haal.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie.Vandaag overleed mijn Moeder. Ik zal hier de komende tijd niet zijn. Ik plaats het hier maar. Misschien dat ik het deze week weg haal.