COVID vaccinatie bijwerkingen

Kwam niet door prikkie hoor, deze keer was een mug de boosdoener...🤡

Hoe kon piloot (21) overlijden door mug? 'Waarschijnlijk zat bacterie op de huid'​

Nu het over muggen gaat.
Kan een muggenprik bloed van een “gevaccineerde” overbrengen op een niet-gevaccineerde?

Zeer goede video.
We weten het grotendeels allemaal wat erin gezegd wordt.
Maar wat de auteur van het boek ''Grenzen aan de groei'' zegt vind ik wel schokkend, evenals wat Jacques Atali gezegd zou hebben.
Ze zeggen letterlijk dat ze de wereldbevolking willen inperken.
Dat ze moeilijk mensen in concentratiekampen kunnen stoppen of via officiele intelligentietests: dat ze het liever op een ''beschaafdere'' manier aanpakken.
En dat ze daarom een andere manier hebben gevonden zodat de idioten zich vrijwillig naar de slachtbank zullen gaan begeven.
Dat ze daarvoor een ''pandemie'' bedacht hebben.
De auteur van ''Grenzen aan de groei'' zei ook dat eventueel de huidige omvang van de wereldbevolking nog houdbaar zou zijn als mensen verstandig om zouden kunnen gaan met de grondstoffen e.d. onder een dictator.
Alleen een goede dictator zou niet bestaan zei die auteur (zit wat in vrees ik).
Dus vandaar de oplossing van die beschaafde manier (de ''pandemie'' waarover Atali het had).

Laatst bewerkt:

400 procent gestegen​

“De eigenaars zeiden dat ze 20 procent meer kisten verkopen en dat de verkoop van kleine kisten (voor kinderen) sinds december 2021 met 400 procent is gestegen,” aldus Hecht. Ze voegt toe dat deze plotselinge verandering ook andere mensen uit de begrafeniswereld begint op te vallen.

Mijn man had vandaag met zijn 3 zwagers afgesproken. alledrie 3x geprikt, nog jonge mannen 2 begin 40 en de ander bijna 50 jr.
Ze zijn er nu over uit: ze hebben klachten door de prik. De ene heeft ondraagelijke pijn in zijn benen, zit nu in de ziekte wet omdat hij niet lang kan staan, hij is ook degene die paar maandjes terug een week in het ziekenhuis lag( had ik hier toen ook vermeld in dit topic) de andere heeft sinds de prikken last van duizeligheid. Beiden geven nu toe: schuld van die rotprikken.mijn man voeg: gaan jullie bij de volgende ronde weer prikken? Antwoord: al zou ik er miljoenen voor krijgen, never!!

De 3e zwager wilde niet toegeven. Hij zei enkel dat de huiduitslag mogelijk wel door de prik komt. Verder repte hij er geen woord over. Een volgende ronde zal hij waarschijnlijk wel weer prikken.

Stond onder jouw post in de reacties, al eens geplaatst denk ik maar herhaling lijkt me goed.
Bekijk bijlage 13465

Ik weet nog dat ik n.a.v. de verhalen van dr. Tenpenny vernam van die dierenstudies en dat die knaagdieren allemaal dood gingen. Ik heb dat toen verteld aan een vriendin om haar te waarschuwen dat ze die prikken niet moest nemen. Heeft 3 x niks geholpen. Ze is voor de bijl gegaan. Onlangs ging het mis tussen haar en mij. Ze zei dat ze afhaakte. Misschien maar beter. Ik vind het zwaar om met de npc's te communiceren.

Ik weet nog dat ik n.a.v. de verhalen van dr. Tenpenny vernam van die dierenstudies en dat die knaagdieren allemaal dood gingen. Ik heb dat toen verteld aan een vriendin om haar te waarschuwen dat ze die prikken niet moest nemen. Heeft 3 x niks geholpen. Ze is voor de bijl gegaan. Onlangs ging het mis tussen haar en mij. Ze zei dat ze afhaakte. Misschien maar beter. Ik vind het zwaar om met de npc's te communiceren.
Ja we raken vrienden en familie kwijt. Ongelofelijk maar wel waar 😥

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan