Johnny
Well-known member
Dit onderzoek betreft de levercellen maar dan zou het voor elk deel van het lichaam kunnen gelden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Levensgevaarlijk, kan leiden tot sads!Prikkie van een mug.
Mike
Je zou denken van niet want muggen zuigen toch alleen bloed of zijn er ook muggen die bloed uitspuwenNu het over muggen gaat.
Kan een muggenprik bloed van een “gevaccineerde” overbrengen op een niet-gevaccineerde?
Is dat wel zo ?Muggen brengen toch ziektes over zoals malaria.
Zeer goede video.De poging tot moord op 6 miljard mensen
De onderstaande video is zeer confronterend. Om niet direct weggezet te worden als complotdenker, heb ik hem daarom omlijst met eerste alinea’s van artikelen die de laatste tijd bijna dagelijks mijn mailbox instromen. Sinds we mensen met experimentele Covid-injecties inspuiten is er een...stichtingvaccinvrij.nl
Stond onder jouw post in de reacties, al eens geplaatst denk ik maar herhaling lijkt me goed.
Bekijk bijlage 13465
Ja we raken vrienden en familie kwijt. Ongelofelijk maar wel waarIk weet nog dat ik n.a.v. de verhalen van dr. Tenpenny vernam van die dierenstudies en dat die knaagdieren allemaal dood gingen. Ik heb dat toen verteld aan een vriendin om haar te waarschuwen dat ze die prikken niet moest nemen. Heeft 3 x niks geholpen. Ze is voor de bijl gegaan. Onlangs ging het mis tussen haar en mij. Ze zei dat ze afhaakte. Misschien maar beter. Ik vind het zwaar om met de npc's te communiceren.