Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mensen hebben moeite met de druk van buiten, dat is wel zeker.....Broer vriendin ook: die zei eerst dat hij niet voor die prikken zou gaan alleen al omdat er zo'n druk op stond. En toen later ineens heeft hij die prik toch laten zetten: hij had zich laten overhalen door zijn partner. Hoe erg zeg. Als je dan eigenlijk zelf niet wilde.
Jeugdvriendin wilde eigenlijk ook niet. Maar toen dacht ze dat het moest voor haar werkgever in het onderwijs. Ongelofelijk dat die gezwicht is. Vroeger was ze altijd mijn lichtend voorbeeld van iemand die niet met zich laat sollen.
Uiteindelijk vals alarm, gelukkig.Houd ons op de hoogte!
Mike
Dit lees ik vaker en vraag me af hoe weet je dat je een ego-dood hebt.Het ego zou door dit eigenaarschap sterven
Even al die leesbare namen proberen te verifieren en geen hits. Heb wel geen facebook.Horrible! It looks like the devil is inside torturing him! These are the worst crimes in human histo
Video taken from Covid BC (Vax Reactions). - Philippines: A Young Boy Named ‘Angelo’ Lost The Ability To Walk & Talk After Getting Injected With mRNA Poison. Detox Help: ROOT products support your body to detox, cleanse, focus and relax – simply …www.bitchute.com