PSGWSP.Coronaprik kostte Davina bijna het leven: 'Ik heb dit in mijn hele carrière nog nooit gezien'
De dokter had de moeder van Davina al geïnformeerd dat ze het waarschijnlijk niet zou halen.www.ninefornews.nl
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PSGWSP.Coronaprik kostte Davina bijna het leven: 'Ik heb dit in mijn hele carrière nog nooit gezien'
De dokter had de moeder van Davina al geïnformeerd dat ze het waarschijnlijk niet zou halen.www.ninefornews.nl
Ja @Pieter1618242655 die reguliere kankerbehandelingen dat zijn de mindfucks van de eeuw.Leefstijl is inderdaad de belangrijkste oorzaak van kanker. Daar reken ik ook stress onder, wat een ware killer is. Dus je hebt heel veel zelf in handen, maar niet alles. Mocht je toch kanker krijgen, zie dan af van reguliere behandeling. Met chemo heb je bv maar 2-3% overlevingskans. Je gaat kotsend ten onder. De enige die er beter van wordt, is Big Pharma. Voor hen is een kankerpatient €300K waard. Dat vitamine C, intraveneus toegediend, vele malen effectiever is, mogen we van artsen en KWF niet weten.
Zij was volgens mij best wel bewust bezig met alternatieve behandeling van kanker.Is dat ook wat Leonie Sazias is overkomen? Zij was kankerpatient.
Voormalig tv-presentatrice en oud-Kamerlid Léonie Sazias (65) overleden
De voormalige tv-presentatrice en oud-Kamerlid voor 50PLUS Léonie Sazias is overleden. Ze was 65 jaar. Dat heeft erevoorzitter van 50PLUS Jan Nagel namens de familie aan het ANP laten weten. Sazias was al geruime tijd ziek en overleed maandagavond.www.ad.nl
Mike