COVID vaccinatie bijwerkingen

De door het mRNA-vaccin veroorzaakte schade valt nu niet meer te ontkennen. Met deze erkenning probeert de WHO beschuldigingen van schuld af te wenden en zich te distantiëren van wat in wezen een genocidecampagne was, vermomd als preventieve geneeskunde.​

Pfizer wist het. Bourla wist het. Fauci wist het. Birx wist het. De CIA wist het. Het DoD wist het. De WHO wist het. Het WEF wist het. De VN wist het. Iedereen die betrokken was bij PSYOP-19 wist het, lang voordat het virus opzettelijk werd “gelekt” om het biowapen met langzame dood te rechtvaardigen, schrijft 2ndsmartestguyintheworld.

IMG_20230102_071559_984.jpg

Prior to 2021, studies showed the average number of athlete sudden deaths per year was 29-71/year.

Since Jan 2021, over 1,000 athletes have “died suddenly”.

What caused this massive increase?🤔

The full list of deaths can be found here: https://goodsciencing.com/covid/athletes-suffer-cardiac-arrest-die-after-covid-shot/

Mike

Een groot deel van de 270.000 burgerhulpverleners wordt niet meer opgeroepen om iemand te reanimeren. 30 procent van deze groep heeft namelijk geen opfriscursus gevolgd of niet recent iemand gereanimeerd, waardoor ze niet voldoen aan de vereisten van een burgerhulpverlener.

En maar blijven beweren dat het niet aan prikjes ligt. Kuipers is een crimineel en dient per direct gevangen gezet te worden, net zo als de rest van het kabinet.

Ik ga mijn mountainbike maar weg doen. Van deze berichten word ik angstig.

IMG_20230102_232422_955.jpg
More Than 1-in-4 Think Someone They Know Died From COVID-19 Vaccines

“Nearly half of Americans think COVID-19 vaccines may be to blame for many unexplained deaths, and more than a quarter say someone they know could be among the victims.”

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan