COVID vaccinatie bijwerkingen

Deze past hier wel

Stukjes uit bovenstaand artikel:
Enkele jaren geleden kwam het slechts een of twee keer per maand voor dat een oudere lang op de grond had gelegen, voordat hij of zij in het ziekenhuis terechtkwam. Artsen zeggen dat het nu tot de dagelijkse praktijk behoort.

Bij de meeste valpartijen is sprake van een diepere oorzaak dan enkel een val. Zo geldt voor sommige ouderen dat zij veel gewicht zijn verloren door uitgezaaide kanker, maar is dit niemand opgevallen. Andere ouderen blijken al maanden eerder een beroerte te hebben gehad.

Zorgmedewerkers Verenigd

Uit het artikel ☝️

Nog nooit eerder heb ik de situaties zoals ik hieronder omschrijf meegemaakt en hebben artsen er geen verklaring voor of weten ze niet wat ze met de ziektebeelden kunnen doen. Ik werk als wijkverpleegkundige en kom bij de mensen thuis. Wat ik zie baart mij ernstig zorgen en daarom wil ik mijn bevindingen met jullie delen.

Bij één cliënte werd ik in de nacht gebeld omdat ik bereikbare dienst had: haar dochter belde me op dat haar moeder net naar het ziekenhuis gebracht was. Ze was gevallen omdat ze door haar benen gezakt was. Haar gezicht, armen en benen waren helemaal blauw van de bloeduitstortingen en ze zei: ‘Dit is vast van de corona-vaccinatie die heeft ze gisteren om 12 uur gehad…’

Dat ze helemaal blauw was, was al opmerkelijk omdat dat wees naar een erge bloedingsneiging. Ze kreeg een hersenscan en daarop waren twee tumoren te zien volgens de artsen. Na 6 weken revalidatie bleek mevrouw weer te kunnen lopen. De uitval was opgeheven en een scan wees uit dat er nog 1 kleine tumor zat – dat was ook weer heel opmerkelijk, omdat ze geen behandeling had gekregen. Mijn idee was dan ook, dat het om 2 bloedingen in de hersenen ging, die langzaam opgeruimd werden.
Toen ze na 6 weken thuiskwam, zei ze al, dat de artsen hadden gezegd, dat ze de zomer mogelijk niet meer zou halen. En dat is uitgekomen: in de weken erna kreeg ze steeds weer blauwe plekken, beide kuiten opeens helemaal blauw en op een ochtend is ze gevonden door een collega. Ze lag op de grond. Een hersenbloeding opnieuw? Het is niet uitgezocht….

Natuurlijk sterven er mensen en worden mensen ziek maar de toename zoals ik die nu zie is echt uitzonderlijk en maakt mij heel bezorgd en verdrietig.

‘Maria’

325379136_881412989973023_8295504664446808012_n.jpg

Hoe komt het dat de mainstream media dit nu ineens toelaat. Die dokter is niet alleen eerlijk over de MRNA-injecties maar ook over de andere oorzaken van hart- en vaatziekten. Hij beschuldigd verzadigd vet niet onterecht en zegt ook dat leefstijlveranderingen de beste optie zijn. Dit terwijl ze in Anerika nu kinderen willen gaan opereren tegen obesitas.

In de laatste weken van 2022 zijn in Nederland veel meer mensen doodgegaan dan verwacht. Volgens cijfers van het CBS stierven in de laatste vier weken van het jaar 15.819 mensen. Dat zijn er ruim 3100 meer dan volgens de schattingen te verwachten was, een zogeheten oversterfte van ruim 24,5 procent.

Het hele jaar was de oversterfte hoog. Alleen in de eerste drie maanden van dit jaar was er geen sprake van oversterfte, in alle andere maanden wel.

In geen enkele maand was het cijfer echter zo hoog als in december. Zo overleden in november ongeveer 1400 mensen (10 procent) meer dan verwacht, en in oktober bijna 1800 (16 procent).

Draadje van Kanekoa The Great over professionele sporters die plotseling omvallen:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan