COVID vaccinatie bijwerkingen


In het tweede kwartaal van 2023 overleden ruim 39 duizend mensen. Dit zijn er 1,9 duizend (5 procent) meer dan verwacht. In drie weken van juni was er oversterfte, onder Wlz-zorggebruikers en ouderen. Dat meldt het CBS op basis van de voorlopige sterftecijfers per week.
 
Ik bekijk het AD online en zie al 2 berichten van mensen die plotseling zijn overleden. Ik weet niet of het nog zin heeft om de berichten te plaatsen. Mensen lezen het vanzelf wel en kunnen de conclusie trekken die voor hen waar is. Maar normaal is het niet om als 40 plusser door de natuur te lopen en onverwacht te overlijden. Of iemand die tijdens een opname van een programma een hartaanval krijgt. Of was dat vroeger ook zo dan?
 
Ik bekijk het AD online en zie al 2 berichten van mensen die plotseling zijn overleden. Ik weet niet of het nog zin heeft om de berichten te plaatsen. Mensen lezen het vanzelf wel en kunnen de conclusie trekken die voor hen waar is. Maar normaal is het niet om als 40 plusser door de natuur te lopen en onverwacht te overlijden. Of iemand die tijdens een opname van een programma een hartaanval krijgt. Of was dat vroeger ook zo dan?

Vrijdag hoorde ik dat een bekende van 61 jaar de week ervoor op donderdag is overleden. In de natuur. Hij fotografeerde graag vogels en andere dieren. Dat zal dan wel een hartstilstand zijn geweest.
 


Vertaling:
Als ik je vertelde dat mijn KIND gewond was geraakt bij een auto-ongeluk zou je meelevend en bezorgd zijn. Als ik je zou vertellen dat het was omdat de REMMEN FAALDEN, zou je geschokt en ontsteld zijn. Als ik je zou vertellen dat ik erachter kwam dat de fabrikant besloot de remmen niet te testen, zou je boos zijn en me vertellen dat ik ze moet aanklagen. Als ik je zou vertellen dat ik meer dan 60 onderzoeken heb gevonden waaruit blijkt dat ze wisten dat ze zouden mislukken en ervoor kozen om het te verdoezelen, Het zou je doen DUIZELEN. Als ik je verder vertel dat: De overheid ALTIJD WIST VAN DE GEVAREN; dat er wetten werden aangenomen om te voorkomen dat iemand de fabrikanten aanklaagt; dat er HONDERDUIZENDEN gedode/gewonde KINDEREN waren, dan zou je alles op alles zetten om te proberen uit te vinden hoe je deze kinderen kunt helpen. Maar vervang het woord AUTO door het woord VACCIN en je zou wegkijken. Waarom? Denk er eens over na, want dit is de waarheid. Miljoenen ouders vechten elke dag om te worden gehoord. Het bewijs staat buiten kijf. Vaccins worden niet goed getest en honderden onderzoeken tonen het verband aan tussen vaccins en ernstige verwondingen, waaronder epileptische aanvallen, neurologische schade, het syndroom van Guillain Barre en de dood. Dit is naast het hoge percentage levensbedreigende allergieën, astma, kanker en chronische aandoeningen bij gevaccineerde kinderen. Waar zijn de terugroepacties? Waar is de vraag naar antwoorden? Waar is de publieke verontwaardiging? De alternatieve media is de enige plek waar deze informatie te vinden is, omdat de waarheid wordt onderdrukt. Dus ga je door met het negeren van de waarschuwingen en de waarheid totdat JOUW kind gewond raakt of sterft? LAAT JE GOED INFORMEREN VOORDAT JE GAAT VACCINEREN
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan