Mijn reactie:
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En daar gaat er weer 1:
Basketball star Caleb White dead at 17 after collapsing in workout
Caleb White, an Alabama high school basketball star, has died after he reportedly collapsed during a workout at school. He was pronounced dead at a local hospital Thursday.www.dailymail.co.uk
Mike
Plaatjes laden niet of langzaam op X en iemand zei ook al dat hij geen video kon zien die ik.had gepist. Zou dus wel eens een texhnisch mankement kunnen zijn idd.
Mike
Wellicht dat die Spike eiwitten afgebroken worden door enzymen in combi met de andere supplementen. En laat het nu met zo zijn dag al die belangrijke enzymen beschikbaar zijn in de natuur. Denk aan alvleesklier enzymen welke gemakkelijk te verkrijgen zijn via de pancreas van runderen. Helaas moeten die samen met de boeren het veld ruimen. Ze levert vertering enzymen en andere waardevolle stoffen voor de mens. Paardebloem evengoed in de natuur. Maar ja, die word plat gebrand.Gisteren en stukje tekst bewaard maar er was nog meer.
Kan het niet meer vinden.
Ik zou graag een nieuw onderwerp willen met Herstellen o.i.d.
Vaccine Injury Treatment - Fasting for 48-72 hours creates autophagy - body's detox process that kills COVID-19 vaccine spike protein damaged cells & reboots immune system mRNA vaccine injured people have damaged immune systems. Fasting creates new immune cells.… Meer weergeven
https://twitter.com/ MakisMD/status/1675170885458882560?t=qeyTqgRVEAjoCXLDfc8tRQ&s=19
NEW ARTICLE: COVID-19 mRNA Vaccine Injury Treatment - BROMELAIN - breaks down & blocks spike protein (especially when combined with NAC or Curcumin), also has anti-coagulant, anti-inflammatory & anti-cancer properties! You've heard about Nattokinase, Quercetin, N-Acetyl Cysteine, Olive Leaf, Black Seed/Nigella Sativa, Ivermectin, Dandelion extract and 3-day Fasting for detoxing from SPIKE protein Bromelain is an enzyme derived from pineapple stems that breaks down spike protein and blocks its binding Bromelain + NAC = enhanced SPIKE break down Bromelain + Curcumin = enhanced SPIKE blocking
Ik vind dit dermate interessant dat we met dit artikel erg zuinig moeten zijn resp. een goede vertaling als het kan.