COVID vaccinatie bijwerkingen

In het NRC? Zou er dan toch iets gebeuren? Raken de leugens en doofpotten uitgeput? Het is voor de mensen die de ogen op de bal hadden vanaf mei 2021 duidelijk dat long covid zou worden gebruikt als cover voor de bijwerkingen, toch is de toegave van eerst de Volkskrant en nu het NRC een voorzichtige stap terug naar waarheid en objectiviteit.
 
In het NRC? Zou er dan toch iets gebeuren? Raken de leugens en doofpotten uitgeput? Het is voor de mensen die de ogen op de bal hadden vanaf mei 2021 duidelijk dat long covid zou worden gebruikt als cover voor de bijwerkingen, toch is de toegave van eerst de Volkskrant en nu het NRC een voorzichtige stap terug naar waarheid en objectiviteit.

NOS kan het ook niet meer verzwijgen

Dorothé
 
NOS kan het ook niet meer verzwijgen

Dorothé

Langzaam gaat de corona-beerput open: ‘Het artikel komt veel te laat, maar beter laat dan nooit in de MSM’​

Bijwerkingencentrum Lareb pleit voor meer onderzoek naar ‘longcovidklachten’ na een coronavaccinatie. Het centrum kreeg bijna 2300 meldingen van mensen met klachten die waren ontstaan binnen vier weken na een coronaprik.

“Het lijkt erop dat we de goede kant opgaan en de mainstream media hun taak weer een beetje serieus beginnen te nemen. Langzaam maar zeker gaat de vieze stinkende corona-beerput open,” merkt fotograaf Guus Schooneville op.
 

Ik weet dat ze het zichzelf aangedaan hebben. Ze hebben niet kritisch nagedacht en niet naar ons geluisterd. Ze hebben het gedaan omdat ze deugdmensen waren, omdat ze werkelijk dachten dat het de juiste keuze was of omdat ze op de een of andere manier geen uitweg zagen om het niet te doen. Ik wil er toch niet te hard over oordelen en al zeker er niet over lachen.
Ik moet zeggen als ik die foto's zie, lopen mij de rillingen over de rug. Wat is van de mooie jonge vrouw overgebleven...een wrak.
De grote schuld ligt bij de overheid, de WHO en de media.

Ik vind het toch nog complimenten waard dat ze het toont. Als iedereen dat zo zou doen... Velen zijn zelfs dan nog te bang en/of te laf.

Dorothé
 
Ik weet dat ze het zichzelf aangedaan hebben. Ze hebben niet kritisch nagedacht en niet naar ons geluisterd. Ze hebben het gedaan omdat ze deugdmensen waren, omdat ze werkelijk dachten dat het de juiste keuze was of omdat ze op de een of andere manier geen uitweg zagen om het niet te doen. Ik wil er toch niet te hard over oordelen en al zeker er niet over lachen.
Ik moet zeggen als ik die foto's zie, lopen mij de rillingen over de rug. Wat is van de mooie jonge vrouw overgebleven...een wrak.
De grote schuld ligt bij de overheid, de WHO en de media.

Dorothé
Klopt maar het ligt niet aan de overheid. Je moet sterk in je schoenen staan en niet denken aan geld of werk. Vertrouw op God en volg je intuïtie. Deze mensen hebben dat niet gedaan blijkbaar. Spijtig maar nodig om de ogen van ieder te openen
 
Nee. De schuld ligt echt bij het indivudu.

Mike
Ja, klopt. Ik heb het verkeerd gezegd. Ieder is zelf verantwoordelijk, maar de overheid, WHO en media vind ik criminelen. Het is een schande hoe die zich gedragen hebben en nog doen. Het individu is dom, goed gelovig, bang, wil deugen,.....hier speelt ego een rol.

Dorothé
 
En dan noemen ze het nu opeens post covid i.p.v longcovid?

Buiten de groep van de 78 personen heeft Lareb weinig opmerkelijks gevonden tussen de meldingen. "Het ging vooral om klachten die al bekend waren in de bijsluiter van de vaccins of die bij andere vaccinaties ook voorkomen", vertelt Kant. "Opgezwollen lymfeklieren of pijn aan de arm kunnen ook langer duren dan we normaal zien, maar die klachten kenden we al."🤡

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan