COVID vaccinatie bijwerkingen

Weer een coronacomplot aan diggelen: ‘Dit is gigantisch’​

Mensen die een coronaprik hadden gekregen en vervolgens stierven, werden meegeteld als ‘ongevaccineerd’. En dat is waarom de sterfte onder ‘ongevaccineerden’ piekte na de uitrol van de vaccins. Dat is hoe ze sterfte onder gevaccineerden wegmoffelden, aldus dr. Toby Rogers op X. “Dit is gigantisch.”

Het belangrijkste probleem is dat mensen die voor april 2021 stierven, na vaccinatie niet per definitie werden meegeteld als gevaccineerd, reageerde Craig.

Uit her artikel :

een duidelijke verklaring waarom er precies nu vier fatale verdrinkingen in een paar dagen plaatsvonden, is er niet.

weerman Frank Deboosere. “Maxima van 25 graden, geen noemenswaardige wind, geen ruwe zee… Het enige wat ik kan zien, is dat het zeewater wel iets koeler was dan normaal in deze tijd van het jaar: een 15-tal graden in vergelijking met 20.

15gr ? :ROFLMAO: :ROFLMAO:

La temperatura del agua en Calpe hoy es 21.6°C. En base a las observaciones de la temperatura del agua en los últimos diez años, el mar más cálido en Calpe en este día se registró en 2022 y fue de 23°C, y el más frío se registró en 2013 a 19.2°C

De watertemperatuur in Calpe is vandaag 21,6°C. Gebaseerd op waarnemingen van de watertemperatuur over de afgelopen tien jaar, werd de warmste zee in Calpe op deze dag gemeten in 2022 en was 23°C, en de koudste werd gemeten in 2013 met 19,2°C.

Mijn zoon heeft een vriendin en ze zijn alle twee 3x gevaccineerd.
Zij heeft nu hartkwalen. er is een stent geplaatst en er moet er nog 1 geplaatst worden.
Hij zei iets van - de dokter zegt dat er dan een soort wondje was en dat groeit dan dicht en dat korstje zorgt dan voor de verstopping.

Ik heb mijn lijstje van mogelijke bijwerkingen prik bij bekenden van mij ook maar weer eens bijgewerkt. Alle namen vervangen door ***. Dramatisch en bijna niemand die de link legt.

***- acute leukemie (overleden)
***- tia
***- hersenbloeding
***- acute dementie
***- longkanker en tumor in hoofd (overleden 19-5-22)
***- pancreas kanker (overleden, 22-3-22)
***- darmkanker
***- Hartklachten, dotteren en 7 stents
***- plotseling overleden tijdens vakantie
*** - plotselinge ontsteking knie en bloedvergiftiging, 2 weken ziekenhuis.
***- prostaatkanker
***- opgezette lymfeklieren, borstkanker
***- overleden (hart)
***- Vol met kanker, overleden
***- plotseling overleden
***- blaaskanker (?)
***- beroerte (2e keer)
***- melanoom
***- hartinfarct
***- dement
***- problemen met bloedsomloop en kan nog maar korte stukjes lopen.
***- gordelroos (chronisch)
***- Menière
***- Longontsteking, blaasontsteking, hart
***- longontsteking
***- Opgenomen in ziekenhuis met corona (......)
***- tia
***- overleden hersentumor
***- hersentumor
***-vertelt: in 3 maanden 5 dierbaren overleden (21-9-23)
***: hersentumor
***: eierstokkanker (3-3-24 overleden)
***: Hart en longen
***: in rolstoel, neurologische klachten artsen weten het niet en gooien het op longcovid.
***: leverkanker
***: openhartoperatie vanwege een scheurtje/zwakke plek in aorta
***: cva+delier(?)
***: 'longcovid' (vaak met ambu naar ziekenhuis, ademnood)
***+*** Beiden plots overleden, begin zestig.

Zal vast ook met levensstijl te maken hebben want echt gezond zag ze er niet uit.

En een voetballer:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan