COVID vaccinatie bijwerkingen

Frits Barend deelt opvallende anekdote na plotseling overlijden voetbalicoon Neeskens: ‘Ik wil geen injecties meer’​

Hij deelde vervolgens een opmerkelijke anekdote. Johan Cruijf weigerde in 1972 mee te gaan naar München. Hij had geen zin om weer een injectie van dokter Rolink te krijgen. “Johan zei: Frits, ik vertrouw het niet wat ik allemaal in mijn lichaam krijg.” Het werd een enorme rel.


“Cruijf zei: Ik wil het niet, ik wil geen injecties meer,” herhaalde Barend.


Zomaar dood neervallen​


“Negen jongens van mijn generatie, van mijn leeftijd, gezonde jongens, allemaal dood. Zomaar dood neervallen. Een jongen van mijn generatie. 73 jaar maar.”


Op dat moment werd er ingegrepen. Presentatrice Welmoed Sijtsma nuanceerde: “Maar het was ook een generatie waarin heel veel gedronken en gerookt werd.”


“Het is nogal een vermoeden,” zei ze bijna verontwaardigd.
 
Japan heeft zojuist een grote bom laten vallen nadat de belangrijkste experts van het land bewijs vonden van een verwoestende piek in hartfalen onder mensen die Covid mRNA-‘vaccins’ kregen.
Wetenschappers hebben ontdekt dat het risico op hartfalen met maar liefst 4.900% toeneemt nadat iemand een Covid mRNA-injectie heeft gekregen.

De explosieve ontdekking werd gedaan door een team Japanse onderzoekers van de afdeling Farmacodynamiek van de faculteit Farmacie van de Keio-universiteit en het Yokohama General Hospital.
 
Als je het 'Covid-vaccin' hebt genomen... ben je met kanker geïnjecteerd.

Als oncologen u vertellen dat het 'Covid-vaccin' agressieve kanker veroorzaakt...luister dan alstublieft...

De volksgezondheidszorg heeft VOLLEDIG geweigerd om kanker te monitoren na de inzet van het biologische wapen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.261
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan