Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ron Watkins [CodeMonkeyZ]
NEW - mRNA COVID-19 vaccines "dramatically increase endothelial inflammatory markers and Acute Coronary Syndrome (ACS) risk" as measured by the PULS cardiac test, a study recently published in "Circulation", the most prestigious cardiology journal, finds...t.me
Ron Watkins [CodeMonkeyZ]
NEW - mRNA COVID-19 vaccines "dramatically increase endothelial inflammatory markers and Acute Coronary Syndrome (ACS) risk" as measured by the PULS cardiac test, a study recently published in "Circulation", the most prestigious cardiology journal, finds...t.me
Pierre Capel
onbegrijpelijk
Het is echt bizar hoeveel vacc schade..zit soms op telegram groep AVV vac schade te lezen..er zijn al velen van jong tot oud gestorven of klachten waar ze nooit meer afkomen,zwak en gehandicapt voor het leven.in eigen omg.ook voorbeeld van overlijden 2x en kanker geval en oogproblemen gehoord
Je bedoeld gewoon een tribunaal.... Alleen maar in de eerste en tweede coma Kamer is het verbod geldig, toegepast door de NSBHad hem ook gezien, ik geloof het verhaal direct maar je weet nooit of het echt waar is met zulke screen shots in TG.
tijd voor een volksgericht waarbij het allemaal boven water komt.