Zathras
Well-known member
Ja, als depopulatie het plan is komen ze goed op stoom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb voor het eerst een uitnodiging gekregen voor de gentherapie-injectie omdat mijn geboortejaar aan de beurt was...
Ik heb de brief vergeleken met die van mijn moeder, en in mijn uitnodiging staat niks over de veiligheid en het testen van de vaccins...
Ook in de bijlage met gekleurde blokjes hetzelfde verhaal, de eerste zat bij mijn moeder in de enveloppe en de tweede bij mij:
Bekijk bijlage 617
Kevin
Er bestaat geen cojona. Je hebt gewoon griep gehad. Ik word niet goed van lui die zeggen 'ik heb het begin dit jaar ook gehad, ben nog nooit zo ziek geweest'. Aandachtstrekkers!Had overigens begin dit jaar Cojona gehad. Toen 1 week op bed gelegen
Ja dan ben ik eindelijk af van die prikjaloezie! En dan mag ik mezelf ook eindelijk een vaccin slut noemen! Want dat wilt iedereen toch zijn?Wat fijn dat je eindelijk aan de beurt bent. Het vaccin is de enige uitweg uit deze verschrikkelijke crisis. Als we allemaal de prik nemen kunnen we weer normaal gaan doen. Zo'n prikje doet echt geen pijn hoor.
Ja dan ben ik eindelijk af van die prikjaloezie! En dan mag ik mezelf ook eindelijk een vaccin slut noemen! Want dat wilt iedereen toch zijn?
Tuurlijk! Ik zet zelfs een grote tattoo op m'n hele rug van het prikcertificaat!Maak je wel een foto van het prikmoment?
Ben het met je eens maar dit was om aan te geven dat die man, die nu dood is, zo in het narratief zat dat alles Cojona was wat de klok sloeg.Er bestaat geen cojona. Je hebt gewoon griep gehad. Ik word niet goed van lui die zeggen 'ik heb het begin dit jaar ook gehad, ben nog nooit zo ziek geweest'. Aandachtstrekkers!
Mike
Tjees, wat bizar zeg!bijdrage voor dotcom.radio
k wel, vindt mijn stukkie vlees (van de boer) af en toe erg lekker (en nodig).
Maar wat vinden we hiervan?
https://odysee.com/@TimTruth:b/magnet-meat:b
Optie: Beestjes vaccinatie om troep via dat kanaal in ons te krijgen?
Optie: Fake om ons van vlees af te krijgen?
> zit in vlees niet ook ijzer en ..... selenium en zink (goed voor mensjes)?
Optie: magneet mee als winkeluitrusting.... (of vlees van lokale boer)
Optie: vlees met hoog ijzergehalte?
Optie: nattig condens/vlees plakt?
> Ik kan een huissleutel en paperclip tegen mijn (vette) voorhoofd plakken
(unvaxxed / unswabbed)
> Maar een hele sterke neonydium magneet niet
Groet
Pa Triot