Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het zeikt maar door over die vaccinaties in de landelijke media. Dit gaat voorlopig niet ophouden en is een bewuste en ook een bekende strategie om -in dit geval dan- de niet-gevaccineerden te marginaliseren. De mensen die zo gehoopt hadden hun oude leventje weer op te pakken die trappen hier dan ook met beide voeten in en worden ziedend op de niet-gevaccineerden. Zie boek: Ẃin bigly in a world where facts don´t matter´, Scott Adams:
Hier wordt het lastig met familie die iedere prikafspraak (ook die van 12-jarige kinderen) bejubelen... en zelfs voorstellen om zelftests uit te voeren voordat we gaan bbqen in MIJN tuin. ‘Ja ik ben wel gevaxxt maar je weet het niet’. Ik wil daar niet eens over nadenken.. dus dan reageer ik maar gewoon niet...
Een van mijn familieleden is arts, enorm pro-prikken en enorm uitgesproken tegen zieken die op de IC komen die niet gevaxxt zijn.Ik heb dat voornamelijk met collega's. Ik probeer meestal mijn mond te houden, is wel lastig
Mijn vrienden/familie doen niet aan prikken (muv mijn 84 jarige moeder, maar die is niet moeilijk over ongeprikte mensen. En ik had haar al verteld dat het mij niet uitmaakt als ze onvruchtbaar wordt )
Mike,Dat zijn de ergsten, hoogopgeleid en arts. Binnenkort zijn we hiervan verlost.
Mike
Zo herkenbaar dit...Denk dat we dat spandoek met "told you so" kunnen laten hangen straksMike,
Ik vond die gedachte altijd wat drastisch maar nu het steeds maar doorgaat begin ik zo depri te worden van heel de situatie dat ik hoop dat de dag dat er nog meer omvallen snel komt.
Kan ik mijn "told you so" spandoek it de kast halen...
Mevrouw timmermans is inmiddels overleden overigens.