R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
“Ik hoop dat dit een hyperbool en een overdreven reactie is, maar gisteravond zei een ervaren journalist tegen me dat ik beveiliging nodig heb omdat ik riskeer vermoord te worden,” schreef Malone.
Wat wordt de volgende? misschien wel schransen met Jansen?ze trekken ook echt alles uit de kast.
“Zoals te verwachten: dat experimentele ‘vaccin’ werkt helemaal niet,” zegt FVD-leider Thierry Baudet. “En corona gaat ook helemaal niet ‘voorbij’. Al onze voorspellingen komen uit. Met straks nieuwe lockdowns en nieuwe vrijheidsbeperkingen. Dit stopt pas als we hier massaal tegen opstaan!”
Dubbel genaaid zijn de gevaccineerden maar in opstand komen of even achter de oren krabben hooooo maarVolkskrant: gevaccineerden verspreiden deltavariant - 'Dat experimentele 'vaccin' werkt helemaal niet'
Ook volledig gevaccineerden kunnen de deltavariant doorgeven, schrijft de Volkskrant.www.ninefornews.nl
Deze quackcins zijn duidelijk niet wat ze hoopten van de Formule 1 wagens blijkbaar ergens iets mis gegaan met de Europese aanbesteding en bij de Italianen besteld, zodoende kregen ze de Fyra onder de quackcinsDe Deltavariant is gewoon erg gevaarlijk. Hoe goed de raceauto ook is, er kan toch altijd iets mis gaan.
Ze werken wel maar niet voor het virus.. Daar waren ze niet voor bedoeld maar de vaxinazis wisten zeker dat ze quackcins moesten en nu komen ze erachter dat ze niets doenWie zegt dat de opzet was dat ze werkzaam zouden zijn?
Of kransen door JansenWat wordt de volgende? misschien wel schransen met Jansen?
Kransen voor Jansen ... Mag dat ookOf kransen door Jansen
Financieel expert Ab Flipse zegt: “Precies wat ik heb ‘voorspeld’. Twee vaccinaties straks niet voldoende, 20 ook niet. Het is de krankzinnigheid ten top.”
“En weer kunnen de zogenaamde ‘wappies’ een puntje van hun lijstje afvinken. Daar komt spuit nummer 3 en misschien wel 4 en 5, enzovoorts,” twittert Manfred. “Begint nu toch wel echt 14-0 voor de wappies te worden,” voegt Marnix toe.