Lievergezond zei:
Ik heb een vriendin die al anti-vaxer was voor het covidvaccin zo gepushed werd r ....................
In mijn vrienden/familie netwerk (gemiddeld 40+ jaar vriendschap/familie) een heus eigen boek verstuurd met massa's informatie. Mijn laatste poging tot informatieverschaffing niet zijnde Fakestream propaganda. Resultaat; 1x rot maar op (tenminste iemand die nog iets zegt), 1x koetjes en kalfjes en vooral alle wakkere onderwerpen uit de weg gaan (zus) en alle anderen nooit meer iets van gehoord (slappe ruggegraatloze goddeloze weekdieren) en 1 verloren relatie ermee teruggewonnen (die is aan het ontwaken). Ik zie het als vooruitgang. Het ruimt op. Liever kwijt dan dat ze mij meesleuren in hun negatieve keuzes. Ik heb gedaan wat van mij verwacht wordt: ze meer dan verwacht kan worden van iemand keuzes gegeven op allerlei gebied (vooral vaxx) om breed te informeren. Ik heb gekozen voor het smalle moeilijke pad, zij voor het brede pad van gemak. Als onderwerpen uit de weg gaan je geen energie kost zie het aan. Loslaten als het je tegenhoudt! Geen angst.
Wie resoneert op een andere (hogere) frequentie komt nieuwe mensen tegen die het verlies van Gutmensch zombies goedmaken. Door de nieuwe mensen in mijn leven, niet verwonderlijk unvaxxed en unswabbed, ging de energie verder omhoog. Weer sterker om de onvermijdelijk moeilijke toekomst te trotseren.
Het is moeilijk als je het oude (zeker als het je naar beneden haalt) niet kan loslaten. Ik heb de meeste verliezen redelijk makkelijk verwerkt, want ik zag ze al decennia verworden tot slappe Gutmensch politiek correcte hap, reprobate minds. Het lot van mijn zus (prikken gehaald) zal nog wel hard aankomen, maar - wakkeren weet wat kan gebeuren - al lange tijd bezig het te verwerken. Bij mijn informatie wegkijken en laten vaccineren was haar keuze. Niet die van mij.
Voor deze mensen staat de deur open als ze realiseren wat ze gedaan hebben. Dan krijgen ze geen 'I told you so' (moeilijk!) maar de handleiding (God > door het stof, dan kan je misschien je ziel redden, het is tussen jou en God) en zoals iemand in forum al zei .. en een potje Ivermectine (moeten ze eerst aankomen uit Sjina.... geduld).