Angelface
Well-known member
Ja indd, ontsnapt als Houdini via een koffer op een bepaald tijdstip zo je neusvleugels inDat coronavirus mag niet onderschat worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja indd, ontsnapt als Houdini via een koffer op een bepaald tijdstip zo je neusvleugels inDat coronavirus mag niet onderschat worden.
Vrouwenlogica.Goede vergelijking ook, zeker familie van Hugoschenko
En lichamelijke integriteit…. Laat me niet lachen, als studenten een frikandel durven eten dan moeten ze ook een prik met een eiwitje durven laten zetten. Kom op zeg.
Dat moet je niet onderschatten, een patiënt met positieve test breng 5 keer zoveel geld binnen.Het coronavirus mag niet onderschat worden.
Een pandemie van het schapen virus.Ik geloof dat jij de ernst van de situatie niet inziet, Sailor. Jij denkt dat alles een lolletje is, maar we zitten wel midden in een pandemie, he?
Mike
Er wordt gewerkt aan een Pandemiele om C19 weg te wassen.Ik eet straks pandemiehoen
Maar gelukkig geen corona"Hier is sprake van massamoord" - "Was hier läuft ist Massenmord"
De ontreddering van een Duitse arts, een natuurgeneeskundige en twee advocaten die de bloedbeelden van gevaccineerden bespreken.www.transitieweb.nl
Mike
En schaapjes maar blaten dat ongevaxten zo gevaarlijk zijn, graag 1500 meter afstand houden schaapjesTwee vaccinaties met Pfizer of AstraZeneca bieden een goede bescherming tegen de zeer besmettelijke delta variant van Corona. Maar de effectiviteit neemt in de loop van de tijd af. En een infectie met de delta-variant veroorzaakt een even hoge viral load bij volledig gevaccineerde mensen als bij niet-gevaccineerde mensen, ontdekten wetenschappers van de Universiteit van Oxford in een studie die donderdag is gepubliceerd.
MSN
www.msn.com