Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog niet, is wel de bedoeling. Maar waarom zou je überhaupt een griepprik overwegen? Ze zijn nog nooit effectief gebleken, omdat het virus muteert. Vertrouw op je immuunsysteem dat is superieur tov die chemische troep.Hallo allemaal , oproep ! de zgn griepprik is toch ook MRNA gentherapie ik zoek daar een artikel over dat deze info bevestigd wie weet ook al weer waar deze info stond , vast bedankt , gr Astrid .
Welk virus is dat ooit al aangetoond.... NopeNog niet, is wel de bedoeling. Maar waarom zou je überhaupt een griepprik overwegen? Ze zijn nog nooit effectief gebleken, omdat het virus muteert. Vertrouw op je immuunsysteem dat is superieur tov die chemische troep.
Ik heb je nu gevonden. Ik was op zoek wie dit geweldige filmpje geplaatst had, en kon het zo een twee drie niet vinden en heb het in het topic blckbx opnieuw geplaatst.4 Europarlementariërs geven persconferentie, maar de media zwijgen: 'Wij zullen vechten voor jullie rechten'
Europarlementariërs hebben de handen ineengeslagen tegen verplichte vaccinatie en de coronapas, het zogeheten groene certificaat.www.ninefornews.nl
Precies dat dusDus vaccins werken niet en dan gaan we er nog een nemen .. het wordt midden in je gezicht gezegd .. ze willen het gewoon niet horen