Korte reactie mijnerzijds:
Allereerst, ik kan m'n ogen maar nier afhouden van die vriendin van Mike. Mijn God, wat een stuk is dat!
Zo, dat is er uit. Toch ook nog naar Mike zelf kunnen luisteren. Hij komt op mij naief over. Wat had je nou werkelijk verwacht, dat ze je je verhaal zouden laten doen en je er niet in zouden luizen? Hij heeft zelf 'cojona' gehad en een serologische test laten doen. Ik heb nieuws voor je, Mike, het is gewoon de griep geweest, je bent zelf gaan geloven in de wisseltruc die hier is toegepast van griep naar cojona. En dan toch een zelftest doen om maar daar aan die tafel te kunnen zitten? Om er vervolgens achter te komen dat je in de laatste twee minuten voor de uitzending alsnog achter op het strafbankje mocht komen te zitten. Hoe onnozel kun je zijn?!
Hoe mooi die vriendin ook mag zijn, dit koppel is ijdel en de drang om zich te profileren won het van het gezonde wantrouwen dat ze wel degelijk zelf ook hadden. Ook in onze kringen hebben we ijdeltuiten die een liefdesaffaire hebben met camera's en schermen. Nu heeft Mike zich laten neerzetten als lulletje rozenwater omdat hij zo nodig met zijn kop op TV moest. Nou, deze Mike leent zich hier niet voor, dat kan ik je vertellen!
Mike