Covid vaccins

Een demissionair kabinet wat nog steeds bepaalt wat wij moeten doen. Ik vind het fantastisch dat ze zo vlak voor de verkiezingen dit soort acties doen. In het gunstigste geval draagt het alleen maar extra bij aan hun eigen ondergang.

Merkel (66) kreeg de vraag of ze het vaccin wilde nemen om het goede voorbeeld te geven, nadat was gebleken dat de Duitse overheid pas 15 procent van alle doses heeft kunnen slijten.

https://www.ninefornews.nl/merkel-weigert-het-coronavaccin-van-astrazeneca-maar-smeekt-duitsers-om-het-te-nemen/

In opvolging van dit bericht van Medusa hierboven https://www.fatsforum.nl/forums/topic/covid-vaccins/page/44/#post-336213 : gesprek van Jorn Lukaszczyk met Elke de Klerk en Arno van Kessel.

Het volgende twitterbericht: ?s=20

Dat verwijst naar een artikel in het AD: https://www.ad.nl/binnenland/huisarts-rob-elens-stuurt-patienten-weg-zonder-coronaprik-als-ze-geen-verklaring-willen-tekenen~a8a9ac42/
Huisarts Rob Elens stuurt patiënten weg zonder coronaprik als ze geen verklaring willen tekenen

Huisarts Rob Elens in het Limburgse Meijel weigert zijn patiënten te vaccineren tegen corona als ze niet een brief ondertekenen die hen wijst op de werking en risico’s van het vaccin AstraZeneca.  De Inspectie van Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) stelt dat een arts dit niet mag doen.
Annette Tromp - Bekker 26-02-21, 06:23Laatste update: 09:41

Elens, die ook patiënten heeft uit Deurne en omgeving, zegt niet verantwoordelijk te willen zijn als het fout gaat na een vaccinatie. De arts kwam het afgelopen jaar veelvuldig in het nieuws door zijn omstreden aanpak van corona. Hij behandelde naar eigen zeggen met succes patiënten met malariamiddel hydroxychloroquine (HCQ), in combinatie met zink. Het duurde niet lang voordat de Inspectie hem dat verbood. Uit wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat het middel niet voldoende zou werken.

Tegenstander van vaccineren

Ik vind het een ontmoedi­gings­be­leid voor die vaccinatie. De toonzet­ting van de brief vond ik heel negatief, die wilde ik niet tekenen

Patiënte , van huisarts Elens in Meijel
De ‘vaccinatiebrief’ die hij patiënten nu voor het prikken laat tekenen, telt twee A-viertjes en ademt de visie van Elens. Hij is tegenstander van vaccineren tegen corona en schrijft onder meer dat het vaccin zich nog ‘in de onderzoeksfase’ bevindt. Hij wijst erop dat een infectie met corona volgens het RIVM voor 98 procent van de bevolking ongevaarlijk is en dat de kans op het virus aanmerkelijk verkleind wordt door inname van vitamines, zink en selenium. De patiënt verklaart door ondertekening op de hoogte te zijn van de mogelijke voor- en nadelen en dat er bijwerkingen zijn.
Een patiënte (*) die zich deze week zonder ondertekende brief bij huisartsenpraktijk Centrum de Peel meldde voor de prik, kon onverrichterzake naar huis. Ze is er nog beduusd van. ,,Ik vind het een ontmoedigingsbeleid voor die vaccinatie. De toonzetting van de brief vond ik heel negatief, die wilde ik niet tekenen.” De patiënte voelde zich erg onder druk gezet om achter de eigen mening van de huisarts over vaccinaties te staan. ,,Ik had de brief expres thuis gelaten, en was gewoon blij dat ik mijn prik kon krijgen. Maar nee hoor, het gebeurde niet.” De dokter zei volgens haar nog iets als ‘mensen zijn veel te slecht geïnformeerd’.

'Propaganda tegen een vaccinatie’

Huisartsen mogen geen extra voorwaar­den stellen aan de toediening van vaccina­ties, zoals het onderteke­nen van een toestem­mings­for­mu­lier

Woordvoerder, Inspectie van Gezondheidszorg en Jeugd
Huisarts Elens laat desgevraagd weten vierkant achter zijn handelwijze te staan. Hij stelt dat het vaccin zich nog in de experimentele fase bevindt. Volgens hem doen mensen mee met een wetenschappelijk onderzoek. ,,Er zijn nog maar weinig data bekend, en ik wil niet verantwoordelijk zijn als er iets misgaat”, geeft hij als verklaring. Elens zegt de verklaring zeer zorgvuldig samen met zijn vrouw, die ook in zijn praktijk werkt, te hebben opgesteld. De patiënte die weigerde haar handtekening te zetten vindt dat de brief en de uitleg van Elens neigen naar 'propaganda tegen een vaccinatie'. ,,Dat hoort absoluut niet bij zijn rol als huisarts.”
In een reactie zegt de Inspectie voor de Gezondheidszorg dat huisartsen gewetensbezwaren mogen hebben, maar dan moeten regelen dat collega-artsen het vaccineren overnemen. Dat is hier niet gebeurd. Daarnaast moeten huisartsen zonder gewetensbezwaren zich houden aan de richtlijnen voor huisartsen. ,,Dit houdt onder meer in dat ze geen extra voorwaarden mogen stellen aan de toediening van vaccinaties, zoals het ondertekenen van een toestemmingsformulier. Het is dan ook niet nodig dat patiënten een verklaring tekenen waarin zij toestemming geven voor de COVID-19 vaccinatie, of ervoor tekenen dat zij zijn geïnformeerd over de vaccinatie", stelt de Inspectie. ,,De enige schriftelijke toestemming die een patiënt gevraagd kan worden is of hij/zij akkoord gaat met de opname van de gegevens aan het RIVM.” Ook kan het niet zo zijn dat door niet tekenen geen vaccinatie wordt gegeven. Verder stelt de IGJ dat vaccineren belangrijk is om uit de pandemie te komen.

Naar andere arts voor een prik
Of de handelwijze consequenties heeft voor huisarts Rob Elens is niet bekend. De weggestuurde patiënte heeft het RIVM gebeld met de vraag waar ze dan geprikt kon worden en zij is daarop doorverwezen naar GGD Limburg-Noord. De kwestie betreft meerdere patiënten, geeft een woordvoerder daar desgevraagd aan. Voor hen regelt de GGD nu dat andere huisartsen het prikken kunnen overnemen. De GGD heeft de zaak gemeld bij de IGJ.

Zijn er ook forumleden die in hun omgeving mensen hebben die de vaccinatie hebben gehad? Heeft iemand gevraagd hoe diegene zich daarna voelde? Hoe lang de bijwerkingen hebben geduurd? Ik wel. Ik hoor mensen om me heen die 1 dag niet lekker waren en verder geen langdurige klachten hebben ervaren.
Het volgende vaccin zien ze zonder ernstige problemen tegemoet. Eigen keuze natuurlijk. Maar niet iedereen word ziek en daardoor blijven de in de Corona leugen geloven. Uiteraard denken wij er anders over. Voor mij is de vraag of we deze mensen maar niet gewoon in hun waarde moeten laten. Waarom behoort dit niet tot de mogelijkheden? Ze zijn toch al in de minderheid.

Zijn er ook forumleden die in hun omgeving mensen hebben die de vaccinatie hebben gehad? Heeft iemand gevraagd hoe diegene zich daarna voelde? Hoe lang de bijwerkingen hebben geduurd? Ik wel. Ik hoor mensen om me heen die 1 dag niet lekker waren en verder geen langdurige klachten hebben ervaren.
Het volgende vaccin zien ze zonder ernstige problemen tegemoet. Eigen keuze natuurlijk. Maar niet iedereen word ziek en daardoor blijven de in de Corona leugen geloven. Uiteraard denken wij er anders over. Voor mij is de vraag of we deze mensen maar niet gewoon in hun waarde moeten laten. Waarom behoort dit niet tot de mogelijkheden? Ze zijn toch al in de minderheid.

Ik ken iemand in mijn schoonfamilie die is gevaccineerd. Ze was de eerste dagen grieperig en maar daarna gaat het gewoon goed met haar, behalve het feit dat ze enorm gehersenspoeld is uiteraard... Maar de tweede prik moet ze nog krijgen, dus ik ben benieuwd!

Kevin

Zal mij benieuwen na de 2e prik. Voorlopig zie ik idd mensen vrolijk rond lopen naar 1 vaccinatie terwijl de berichten toch iets anders zeggen na de eerste prik.

Het is een mRNA vaccin. Misschien krijgen mensen snel klachten, misschien ook niet. Maar ik denk dat wel met zekerheid te zeggen is dat dit in enkele jaren te zien is. Het lichaam gaat nl. tegen zichzelf werken en er ontstaan auto-immuunreacties. Het lichaam produceert dus het virus en gaat zich daar tegen verzetten. Zo heb ik het begrepen.

Dorothé

Zijn er ook forumleden die in hun omgeving mensen hebben die de vaccinatie hebben gehad?

Alleen mijn buurman van 83, tot nu toe is er niks aan de hand maar hij moet de 2e nog krijgen.
Tijd terug zei ik op het forum dat mijn broertje en zijn vrouw de prik hadden genomen, beiden werkzaam in de zorg. Achteraf bleek dit een flauwe grap van hem! Ik kon er totaal niet om lachen.

Maar ik hoorde een arts zeggen dat de eerste ernstige kwalen en de dood pas na 4-14 maanden op zal treden.
Het lijkt me ook niet echt handig van ze als iedereen die de prik neemt, er meteen stevige bijwerkingen van krijgt of dood neervalt. Dan gaat natuurlijk niemand dat prikkie nemen. Ik denk dat het pas zichtbaar zal worden na een langere periode.

Sommige eerder dan anderen denk ik. En wie weet sommige idd geen klachten.

Sampjes ben ik wek benieuwd waar die arts zijn conclusie op gebaseerd heeft. Lijkt erg ver gezocht. Jammer van je broer en zijn grapje. Wees blij dat het een grap was. Als het pas zichtbaar gaat worden na langere periode zitten wij mooi nep nieuws te verspreiden. Uit de bijwerkingen lijst blijkt dat er doden vallen binnen 28 dagen na de prik.

Stel dat de vaccins inderdaad gruwelijk fout gaan, dan heeft de staat zijn handen al op voorhand in onschuld gewassen.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/nederlandse-staat-acht-zich-niet-verantwoordelijk-voor-schade-door-vaccinaties-en-schuift-schuld-af-op-zorgverleners/

https://www.xandernieuws.net/algemeen/frans-universitair-onderzoek-constateert-tientallen-tot-honderden-keren-hogere-sterfte-door-pfizer-vaccin/

Schandalig als dit waar is!!!

Welke trucs kun je allemaal uit de kast halen om de “vaccinatiebereidheid” op te schroeven?

https://commonsensetv.nl/scholieren-gaan-vaccineren/

De auteurs concluderen dat het Pfizer-vaccin gedurende de vaccinatieperiode van vijf weken zo’n 40 keer meer ouderen en 260 keer meer jongeren doodde dan het virus.

https://www.ninefornews.nl/vaccinatie-israel-dit-is-een-nieuwe-holocaust/

Tf626p1rrs5ymug31avzvu1h6kruimruh.jpg

Dit artikel kwam via Telegramkanaal van Carrie Madej.

Finally, if pathogenic viruses don’t exist, then what is going into those injectable devices erroneously called “vaccines,” and what is their purpose? This scientific question is the most urgent and relevant one of our time.

We are correct. The SARS-CoV2 virus does not exist.
Sally Fallon Morell, MA

Dr. Thomas Cowan, MD

Dr. Andrew Kaufman, MD

https://www.andrewkaufmanmd.com/sovi/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum