Covid vaccins

Breed gezien technisch klopt het wel wat die snuifbuis zegt want eind 1981 of 1982 is 39 jaar oud en ze zijn bezig met aftellen wanneer mensen eindelijk een spuitje krijgen.

Kunnen artsen aangeklaagd worden voor toedienen van BMR- en DKTP-vaccins aan kinderen in strijd met de Neurenberg Code?
Jazeker. Maar dan moet eerst het besef doordringen dat er al heel.lang iets mis is met de 'klassieke' vaccins. Voor de groep die dit nog niet door heeft (en deze bevinden zich ook onder de kringen van het 'verzet'!) heeft men nou Novavax bedacht. Het is oorlog, en de vijand is sluw, laat je aandacht nooit verslappen, op geen enkel moment!

Mike

Jazeker. Maar dan moet eerst het besef doordringen dat er al heel.lang iets mis is met de 'klassieke' vaccins. Voor de groep die dit nog niet door heeft (en deze bevinden zich ook onder de kringen van het 'verzet'!) heeft men nou Novavax bedacht. Het is oorlog, en de vijand is sluw, laat je aandacht nooit verslappen, op geen enkel moment!

Mike
Mijn moeder en mijn broer wezen mij ook al op die prik. Ik heb gezegd dat ik niet geloof in nut, noodzaak en effectiviteit ervan en sowieso niet voor de griep.

Lastig vind ik die communicatie. Heeft best weinig zin. Soms denk ik dat bijna alle discussie zinloos is tegenwoordig. Weggegooide tijd. Waarschijnlijk was dat altijd al zo. Soms moet je wel.
Discussie met een normies over de maatregelen etc. is in mijn ogen zinloos tenzij je daarvan houdt. Zelf kies ik voor 1 vraag bij de normie achter te laten waar ze des avonds in bed nog even aan terugdenken..

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan