Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is verschrikkelijk: zoveel vraag en veel te weinig aanbod: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/8838...ins-in-winsum-huisarts-na-twee-uur-uitgeprikt
Jazeker. Maar dan moet eerst het besef doordringen dat er al heel.lang iets mis is met de 'klassieke' vaccins. Voor de groep die dit nog niet door heeft (en deze bevinden zich ook onder de kringen van het 'verzet'!) heeft men nou Novavax bedacht. Het is oorlog, en de vijand is sluw, laat je aandacht nooit verslappen, op geen enkel moment!Kunnen artsen aangeklaagd worden voor toedienen van BMR- en DKTP-vaccins aan kinderen in strijd met de Neurenberg Code?
Mijn moeder en mijn broer wezen mij ook al op die prik. Ik heb gezegd dat ik niet geloof in nut, noodzaak en effectiviteit ervan en sowieso niet voor de griep.Jazeker. Maar dan moet eerst het besef doordringen dat er al heel.lang iets mis is met de 'klassieke' vaccins. Voor de groep die dit nog niet door heeft (en deze bevinden zich ook onder de kringen van het 'verzet'!) heeft men nou Novavax bedacht. Het is oorlog, en de vijand is sluw, laat je aandacht nooit verslappen, op geen enkel moment!
Mike
Om nog maar te zwijgen over de schadelijkheid.Mijn moeder en mijn broer wezen mij ook al op die prik. Ik heb gezegd dat ik niet geloof in nut, noodzaak en effectiviteit ervan en sowieso niet voor de griep.
Dat probeert mijn broer tegen over mij belachelijk te maken.Om nog maar te zwijgen over de schadelijkheid.
Novavax is een eiwit vaccin zag ik, dus pure Spike eiwitten wel flink gemodificeerd natuurlijkOm nog maar te zwijgen over de schadelijkheid.
Lastig vind ik die communicatie. Heeft best weinig zin. Soms denk ik dat bijna alle discussie zinloos is tegenwoordig. Weggegooide tijd. Waarschijnlijk was dat altijd al zo. Soms moet je wel.Dat probeert mijn broer tegen over mij belachelijk te maken.
Discussie met een normies over de maatregelen etc. is in mijn ogen zinloos tenzij je daarvan houdt. Zelf kies ik voor 1 vraag bij de normie achter te laten waar ze des avonds in bed nog even aan terugdenken..Lastig vind ik die communicatie. Heeft best weinig zin. Soms denk ik dat bijna alle discussie zinloos is tegenwoordig. Weggegooide tijd. Waarschijnlijk was dat altijd al zo. Soms moet je wel.
Wat dat betreft is de Kamer wellicht wel representatief voor de maatschappij.Lastig vind ik die communicatie. Heeft best weinig zin. Soms denk ik dat bijna alle discussie zinloos is tegenwoordig. Weggegooide tijd. Waarschijnlijk was dat altijd al zo. Soms moet je wel.
Ja in de Kamer wordt pijnlijk duidelijk dat veel mensen niet weten wat discussieren op argumenten inhoudt.Wat dat betreft is de Kamer wellicht wel representatief voor de maatschappij.
Wie niet horen wil, moet maar voelen.