Covid vaccins

Nog maar ongeveer een derde van de 60-plussers heeft de tweede booster gehaald, schreef hoogleraar Chantal Bleeker-Rovers zaterdag op Twitter. De herhaalprik is belangrijk: er zijn nog veel besmettingen, bescherming tegen ziekenhuisopname neemt af na drie maanden en omikron kan nog steeds ernstige ziekte veroorzaken, beweerde de internist-infectioloog.

Bleeker-Rovers kreeg een stortvloed aan kritiek over zich heen. Ze zag zich genoodzaakt te reageren. “Ik was even vergeten hoeveel ellendige reacties een bericht over vaccineren oplevert. Dat deel van de pandemie is helaas ook nog niet voorbij,” schreef ze.

Waar zijn al die studies?​

De hoogleraar kreeg onder meer kritiek van neuroloog Jan Bonte. “Waar is de studie die laat zien dat de vierde prik (meer) bescherming geeft tegen ernstige ziekte en overlijden? Waar is de studie die laat zien dat je onbeperkt kunt boosteren, en dat het effectief is en blijft, en dat het veilig is? Waar zijn al die studies?” vroeg hij. Bleeker-Rovers gaf geen antwoord op zijn vragen, maar blokkeerde hem.

“Zie hier hoe onze universitaire elite reageert op kritische vragen. Ik was dat al gewend, maar voor wie het nog niet weet,” twittert Bonte.

Je kunt mij blokkeren, maar niet je eigen falen bedekken​

“Zo gaat dat wel vaker bij hoogleraren: ze proberen je een keer af te bluffen, en als dan blijkt dat je de studies beter gelezen hebt dan zij, doen ze er nuffig het zwijgen toe. En steken je een mes in je rug zodra ze de kans krijgen,” vervolgt de neuroloog.

“En het waren deze mensen die hautain zeiden dat mensen zich moesten laten prikken, want dan zouden we de pandemie zó onder controle hebben. Je kunt mij blokkeren, maar niet je eigen falen bedekken,” schrijft Bonte.

Wimbledon confirms it will allow unvaccinated players to compete in tournament.

This clears the way for Novak Djokovic to compete, after the Serb was denied entry to the Australian Open earlier in the year due to his vaccination status.

Mike

Op dit moment zijn er weinig prikbussen of mobiele locaties van de GGD voor vaccinaties.

Dit betekend niet dat wij rust nemen, elke dag kijken we wat de ontwikkelingen zijn en melden plekken welke speciaal zijn ingericht om jongeren over te halen voor een corona-vaccinatie.

Wij van Landelijk Meldpunt Prikbus hebben de volgende 3 opmerkelijke locaties gevonden voor de maand mei, namelijk:

Voetbal en Atletiekvereniging Pax Hengelo

Didamse Voetbal Club

De Ster te Nijmegen, dit is een basisschool, peuterspeelzaal, kinderdagopvang en een wijkcentrum

Deze 3 partijen hebben met de GGD afspraken gemaakt over datums en financiële vergoedingen. De focus van vaccinatie ligt vooral op de momenten dat de jongeren bij de voetbalclub aanwezig zijn.

Zijn er ouders in deze groep waarvan de kinderen sporten bij PAX Hengelo, DVC Didam of naar De Ster in Nijmegen gaan en ben je niet op de hoogte van de gemaakte afspraken met de GGD, dan horen we dit graag per mail.

Meer weten, volg ons dan op;

Vaccinatie - homo sapiens 167.png

Daar (denken) zit het probleem ..... zo goed als onmogelijk ....
in 2 jaar tijd denkvermogen en chromosoom-8 tot papier-machee-pulp weggespoten.
Zou 'Devolutie' dan toch niet zo goed zijn ............. voor gevaccineerden.

Die andere Devolution gaat een stuk beter volgens planning.

Andersom ... hebben geivertmecteerden niet zoveel last van gevaccineerden......

Kleine correctie ondanks dat ik het nog niet in het jaarlijks wijzigende Groene Boekie 📗
heb laten opnemen ..... ge ï vertmecteerden :geek: ... Had ik moeten zien met helderderder ivm-zicht. Shit hoe moet dat nou met geavermecteerden? Geävermecteerden? Ge-avermecteerden? Ik zal spiritueel contact zoeken met de pillen, misschien identificeren ze zich wel heel anders .....

‘Ondanks’ de strenge coronamaatregelen en vaccinatiecampagne gaat het totale aantal coronadoden in Australië bijna in een rechte lijn omhoog. In Australië is naar verluidt 95 procent van de bevolking gevaccineerd. Van januari tot april zijn er meer sterfgevallen geregistreerd dan in de afgelopen twee jaar. “Wat is er in godsnaam aan de hand?” vraagt journalist Luke Rudkowski van We Are Change zich af.

“Komt het door drugs, lockdowns, depressie, zelfmoord of het vaccin?” vraagt hij. “Ik denk dat het een combinatie van al deze factoren is.” Rudkowski stelt dat er veel indirect bewijs is waaruit blijkt dat het vaccin veel meer schade veroorzaakt dan het establishment je wil doen geloven en de media beweren.”

Informatie​

Hij wijst erop dat Merissa Hansen op Twitter heeft geschreven dat de financieel directeurs van Pfizer en Moderna zijn opgestapt. Op 11 april hebben de vaccinmakers nieuwe financieel directeurs aangewezen. “Waarom zijn ze opgestapt?” Rudkowski vraagt zich af of er bepaalde informatie naar buiten gaat komen nu we worden afgeleid door de oorlog.

De journalist vindt dat alle aandacht zou moeten uitgaan naar de manier waarop een groepje plutocraten twee jaar lang ons leven heeft verwoest.

Verbijsterende data​

Hij merkt verder op dat Britse media de overheid hebben opgeroepen om data over vaccinaties niet langer te publiceren. Uit die ‘verbijsterende’ data is gebleken dat het vaccin mensen in bepaalde leeftijdscategorieën juist in gevaar brengt, zegt hij.

De heersende elites willen de aandacht afleiden van het slagveld dat ze aanrichten, benadrukt Rudkowski.

JUST IN - Moderna has requested FDA to authorize its COVID vaccine injection for "emergency use" in children under 6.

"We are proud to share that we have initiated our EUA submission for authorization for our [mRNA] COVID-19 vaccine for young children," said Stéphane Bancel, CEO of Moderna.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan