Covid vaccins

Papieren liggen inmiddels op de kachel. In deze barre tijden moet je alle brandstof koesteren :)
Het meest ergerlijke is dat ik die brief gekregen heb van mijn huisarts, gggrrrrrr. 10 jaar niet geweest maar ik sta/stond te boek als bronchitis patiënt.
Dan krijg je jaarlijks griepprik uitnodigingen en dus ook die cojona shit.

Mijn neefje, in de 20, net zulke werk.
Paar keer bronchitis en hop, in de mailinglist.

Z
Het meest ergerlijke is dat ik die brief gekregen heb van mijn huisarts, gggrrrrrr. 10 jaar niet geweest maar ik sta/stond te boek als bronchitis patiënt.
Dan krijg je jaarlijks griepprik uitnodigingen en dus ook die cojona shit.

Mijn neefje, in de 20, net zulke werk.
Paar keer bronchitis en hop, in de mailinglist.
Zolang je zware shag rookt heeft bronchitis en corona geen kans....🤣🤣🤣

Volgens mij is een link al eens geplaatst naar het sluiten van deze priklocatie

De oud militairen/oud politie en burgers hebben dus niet alleen de zelfmoordlokatie gesloten, maar ook burgerarrestaties verricht. Maar de agenten proberen weg te lopen., nadat die gestapo-lafaards eerst de centrale voorliegen dat ze bedreigd worden door een meute of zoiets (not!). Weglopen mag niet na een (burger)arrestatie. Het is wachten tot overgedragen aan ... shit ... de medecorrupte politie.

Maar "gelukkig" verdienen agenten die in Nederland bijna niets en worden misschien ook eens wakker als ze aan het eind van hun salaris nog een stuk maand over hebben. Ik heb geen minachting voor agenten, wel aan volksverraders.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan